Gå til innhold

Dette er vel ikke noe symptom, vel?

Anbefalte innlegg

Jeg har sykluser som lever sitt eget liv - nå sist var den på "noen og førti" dager (husker ikke nøyaktig). Men blødningen var veeeeeeldig sparsom, omtrent bare på papiret ved toalettbesøk - men varte i lengde som en mens.

Den siste uka har jeg hatt MASSE mageknip, luft i magen osv. Ordentlig vondt mageknip, sånn at appetitten ikke er på topp. Men det har gått litt til og fra, sånn i bølger liksom.

Ei venninne (som ikke vet at vi prøver) sa til meg at "du er nok gravid du, for da kan man bli sånn!

Men stemmer det da?!?!? Jeg trodde jo jeg hadde mensen også, jeg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173101-dette-er-vel-ikke-noe-symptom-vel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine smerter satt langt nede. Og luften kom senere, i uke 6 omtrent.

Ta en test og finn ut ;)

Hehe, jeg tror jo egentlig at jeg har hatt mensen da... Men siden den var så veeeeeeldig sparsom, og jeg i tillegg fikk høre dette fra min venninne, så ble jeg jo litt nysgjerrig...

Får vurdere å kjøpe en test dersom jeg er like full av luft neste uke... Men har absolutt ingen tro på at det er noe der!

Takk for svar :)

Hehe, jeg tror jo egentlig at jeg har hatt mensen da... Men siden den var så veeeeeeldig sparsom, og jeg i tillegg fikk høre dette fra min venninne, så ble jeg jo litt nysgjerrig...

Får vurdere å kjøpe en test dersom jeg er like full av luft neste uke... Men har absolutt ingen tro på at det er noe der!

Takk for svar :)

Den sparsomme mensen kan være festeblødning.

Evt. så kan du jo levere en urinprøve på legekontoret og få svar der.

Annonse

Jeg merka ikke noe til tegn før uti uke 5, og da merker jeg det på puppene.. Ømme. Først de siste tre ukene jeg har hatt mageknip, så ville ikke tatt det som et sikkert tegn.. Men ta en test da vel! ; ) Kan jo være du er gravid, og blødninga var festeblødning som de andre skriver - eller tynne slimhinner! Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...