worried girl Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Hei, jeg er 20 år å veldig glad i barn...jeg lurer på om det finns noen tester som kan indikere at jeg ikke kan få barn..er så redd for at jeg aldri kan få barn å går rundt å tenker på dette veldig mye. Hadde vært til stor hjelp å få vite om jeg kan få barn eller ikke.... 0 Siter
Niobe Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Har du regelmessig menstruasjon og ellers er frisk og sunn, tror jeg ikke du trenger å bekymre deg. Tror ikke du vil bli testet for noe før du har prøvd å bli gravid i minst ett år, uansett. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Hvorfor går du og tenker på slikt? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Det er mange forskjellige årsaker til at man ikke blir gravid, så det er nok vanskelig å teste sånt helt uten videre. Det vil uansett være avhengig av partneren din også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.