Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Okay, takk for det - glad for alle innspill her. Dette ER et stort problem for meg, kanskje det viktigste å få løst for meg akkurat nå. Derfor litt snurt når du antyder at jeg ikke prøver hardt nok:-)

Du prøver jo ved å sende innlegg her, men å arbeide med destruktive følelser når de oppstår vil bli din største utfordring. Først og fremst bør du gå inn i deg selv å tenke gjennom hva som gjør at du og kjæresten får en trivelig kveld ute. Det er jo at dere koser dere sammen og er sosiale med andre mennesker. Slutt opp med å analysere henne når hun snakker med andre, det er lett å fantasere når en studerer ansiktsuttrykk og kroppsspråk. Bruk heller denne tiden på å snakke med andre. Hvis du likevel ikke klarer å la være bør du gå ut og lufte deg litt når du kjenner du begynner å miste kontrollen. Ikke gå til henne før du har kontroll. Og da kan du gi henne en klem og et kompliment. Snu det negative til noe positivt. Da vil du se at hun blomstrer opp og trives med å ha deg i nærheten. Øvelse gjør mester, du har alt å vinne på å arbeide med temperamentet ditt. Og jeg er sikker på at du vet hva du har å tape også hvis dette fortsetter. Det å ikke ha tillit av kjæresten er vondt, tenk deg hvordan hun må føle det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173213-sjalusi/page/2/#findComment-1147754
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tjohooo

Okay, takk for det - glad for alle innspill her. Dette ER et stort problem for meg, kanskje det viktigste å få løst for meg akkurat nå. Derfor litt snurt når du antyder at jeg ikke prøver hardt nok:-)

Mulig du prøver hardt sånn som du ser det, men jeg synes ikke du prøver voksent nok så lenge du ikke legger alkoholen på hylla til du har fått gravd opp og fiksa det som ligger under.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173213-sjalusi/page/2/#findComment-1148264
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...