Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dolly24

Uff,jeg venter og jeg venter på at mensen skal/skal ikke komme,men da du venter skjer det ingenting..I går var det 28 dgr siden siste mens, og kanskje pga. litt uregelmessige sykluser så kan den plutselig dukke opp..Har nå den siste uka vært så rar, og har følt at jeg mange symtomer på graviditet, men det er jo ikke noe særlig stor forskjell på PMS- og graviditetstegn,

så nå vil jeg ha et svar snart..Tegnene jeg har hatt og har:ganske stort søtsug,trøtt/sliten,mens-mage,mye luft(oppblåst),lyst på kryddret mat,dårlig sexlyst,får nesten dilla når samboeren tar på meg og veldig ømme pupper..Flere så har følt noe av dette??

Ah,det er såååå kjett å vente,man prøver å finne alle mulig tegn på at man er gravid...

Jeg får ta en test i slutten av uka..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173234-%C3%A5-vente-er-kjedelig-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dolly24

Har noen hatt noen av disse samme tegnene?Så at jeg hadde glemt å ta med noen flere;som små kvalm og dårlig matlyst av og til,humørsvingninger og noe økt luktesans,brekker meg for nesten ingenting.. Har to barn fra før,men da var nr.1 planlagt og da var jeg så ung og uerfaren i forhold til tegn på graviditet.Nr. 2 var ikke planlagt,og ble dessverre laget i ganske beruset tilstand,så da rakk jeg ikke se etter tegn før at mensen ikke kom,og før jeg tok en test,som da viste seg å være positiv.Så du kan si at jeg burde egentlig hatt erfaring,men det har jeg ikke så mye av,så jeg føler meg nesten litt uerfaren..

Hadde litt vondt på høyre side under ribbena, kan det ha noe å si??

Uff,nå maser jeg fælt her dere..Dere får jage meg ut hvis det blir for mye.

Det er såå godt å høre at det er flere i samme bås,for å si det slik.

Takk for det,og lykke til du også!!

Da jeg ble gravid første gangen kjent jeg INGEN tegn. Sikkert også fordi jeg ikke kjente etter. Men man leter etter tegn og overtolker ALT som et tegn på enten/eller. (litt slitsomt igrunn kjenner jeg). Lykke til ;-)

er ikke noe kjekt å gå å vente.. jeg testet positivt 5 dager etter ventet mens, og allerede da hadde eg begynt å kjenne symptomer.. Veldig ømme bryster,oppblåst mage, luft osv.. hadde veldig vondt i magen og i noen dager kun på ene siden.. så det kan jo være du er gravid..

venter i spenning.. LYKKE TIL!! håper på det beste for deg!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...