Gå til innhold

Prøvingen har begynt...

Anbefalte innlegg

Helt nybegynner...

Hei !

Glad for at jeg fant denne siden ! Har allerede lært masse ved å lese gamle innlegg. Jeg pleier å kjenne litt "mensmurring" i magen rundt EL, og har lest at murringen inntreffer rett før EL ??? Er det noen som har erfaring med dette ? Dette er 2 mnd. vi prøver, og jeg håper å slippe papirarbeidet (fruktbarhetsskjema, eggløsningstester, osv.) Er redd for å bli helt fanatisk hvis jeg først begynner med dette... Syklusene mine varierer fra 24-29 dager, så det hadde vært greit med "naturlig" varsling.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173270-pr%C3%B8vingen-har-begynt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å svare på det du spurte om.

Før jeg begynte på p-piller er jeg helt sikker på at jeg kjente el som en svak murring og jeg bare visste at det var el, vanskelig å forklare. Det er nå 6 mnd siden jeg sluttet med pillen og jeg har ikke kjent el-følelsen og med mine rare sykluser så er det veldig usikkert om jeg i det hele tatt har el.

Jeg husker derfor ikke akkurat hvordan det kjentes ut, jeg er bare sikker på at jeg ikke har kjent det til nå, rart som det kan høres ut.

Jeg ble gravid alle tre gangene etter å ha funnet eggløsning ved hjelp av såkalt eggløsningsslim.

Utfloden blir tynn og blank som eggehvite og kan strekkes til lange tråder mellom to fingre.

Hvis du får sånn utflod er det bare å hoppe til køys!

(høres litt ekkelt ut, men)

Helt nybegynner...
  GA skrev (På 9.2.2005 den 21.37):

Jeg ble gravid alle tre gangene etter å ha funnet eggløsning ved hjelp av såkalt eggløsningsslim.

Utfloden blir tynn og blank som eggehvite og kan strekkes til lange tråder mellom to fingre.

Hvis du får sånn utflod er det bare å hoppe til køys!

(høres litt ekkelt ut, men)

Joda, prøver å være obs på utfloden, og tror jeg oppdaget el-slimet denne gangen. Er ganske uvant å sjekke sånne ting, men kommer vel inn i (u)vanen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...