Gå til innhold

Sammen pga felles barn?

Anbefalte innlegg

Gjest anonym akkurat nå

Jeg lurer på noe, jeg har ikke sagt at jeg er det. Men er det mange her som er sammen med Mannen/dama si/n pga felles barn? Har hørt det er mange som vil ha den *perfekte* familie. Men en familie kan ver perfekt selv om det er dine/mine/våres barn vel?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173275-sammen-pga-felles-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner flere par som er sammen kun pga ungene. For noen går det bra, for andre ikke så bra.

I den grad jeg ville brukt begrepet "perfekt familie" så involverer det far, mor og deres felles barn. Har en mine, dine, våre barn, gjerne med flere foreldre innen mine/dine barn så er ikke familien "perfekt", men det er jo de færreste familier med mor, far og felles barn også.

Det kan være mye bedre at foreldrene skiller lag enn at de holder sammen for barna.

Gjest Elextra

Kjenner flere par som er sammen kun pga ungene. For noen går det bra, for andre ikke så bra.

I den grad jeg ville brukt begrepet "perfekt familie" så involverer det far, mor og deres felles barn. Har en mine, dine, våre barn, gjerne med flere foreldre innen mine/dine barn så er ikke familien "perfekt", men det er jo de færreste familier med mor, far og felles barn også.

Det kan være mye bedre at foreldrene skiller lag enn at de holder sammen for barna.

Jeg synes familien er langt mer perfekt med meg og deg og dine, mine og våre barn enn med deg og meg som holder sammen for barnas skyld.

Jeg vet om en svært ulykkelig mann som er sammen med kona si pga ungene. Han er redd hun vil stikke til hjemstedet sitt med barna om han forlater henne. De har ingen kommunikasjon, kun det som dreier seg om barna. Ingen er lykkelige. Dette er en håpløs situasjon.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...