Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er veldig viktig for meg å finne ut når omtrent jeg ble befruktet. Jeg tok en clearbluetest 21 august, som var positiv. Den 6. september hadde jeg en vaginal ultralyd hvor hjerteaktivitet ble påvist. Legen mente da at jeg var ca 6,5 uker på vei. Hvor tidlig er det mulig å påvise hjerterytme, og hvor tidlig etter befruktning vil en test gi utslag??!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/17329-n%C3%A5r-ble-jeg-befruktet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Ut i fra det legen din antar, om hvor langt du var kommet 6. september, ble du befruktet rundt 10-13 august. Da regner jeg med at din siste menstruasjon startet ca 20-23 juli. Gravitester i dag er veldig gode, og kan vise positivt ved graviditet allerede når neste mens uteblir. At testen 21. august var positiv, forbauser meg ikke, selv om det var ganske tidlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...