Gå til innhold

kyssing

Gjest den store kjærligheten.

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg også heldig

Hår på ryggen tror jeg ikke jeg klarer, dessverre... Skikkelig turnoff.

På samme måte som mange menn ikke synes det er sexy med kvinner med en heftig bikinilinje eller lange svarte hår på leggene, og ønsker at dama skal frisere seg littegrann der nede/hsave legger, synes jeg ikke det er sexy med rygghår. Og siden jeg er villig til å frisere meg/ barbere leggene for å bli mer attraktiv for ham, ja da synes jeg bare det er rett og rimelig at en evt kjæreste er villig til å gjøre litt for å "pynte seg" for meg også.

Men jeg har heldigvis ikke dette problemet, kjæresten min har takk og lov lite kroppshår. Han har selvsagt på leggene, og littegrann på brystet, pluss en liten "veiviser", men ellers lite. Så han er akkurat passe macho!:)

Dessuten er jeg så lys at mitt legghår synes veldig lite, og jeg kan gå over en uke uten å shave, uten at man kan se det. Eneste måten man merker det på er at man kjenner litt "skjeggstubber", så jeg fjerner det likevel, så jeg skal være glatt og myk å ta på for min kjære;)

Jeg er også like heldig! En søt gutt klarte å kommentere at det var så sexy med nyshava legger. Jeg ba ham ta på leggene mine, da lo vi godt begge to! Han trodde virkelig dem var nyshava når jeg ikke hadde barbert på en mnd...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173295-kyssing/page/3/#findComment-1146894
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

10

• Mary Poppins

5

• mil1365380270

4

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ugga Bugga

Først må jeg påpeke at jeg er en mann som ikke har så veldig mye til overs for kroppshår på jenter. Jeg vet jo ikke hvordan jeg ville sett på det dersom jeg var jente og tente på gutter. Noe jeg verken er eller gjør.

Men jeg anser rett og slett hår som et problem. Nå er jeg seriøs. Jeg grøsser på ryggen når jeg går på stranda og ser gutter med hårete rygger. Det er rett og slett utrolig ufint.

Hvis jeg engang får antydninger til å hår på ryggen tar jeg behandling - umiddelbart.

SDD, du har et sykelig forhold til hår.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173295-kyssing/page/3/#findComment-1147403
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...