Gå til innhold

Hva hadde dere gjort??

Anbefalte innlegg

Gjest ikke_lyv_tilmeg

Kjenner megselv, så jeg vet at jeg antageligvis ville satt meg på mannen, tvunget ham til å tilstå - for så å sende ham på dør. Deretter ville det vist seg at han kun tilsto fordi jeg tvang ham - hvorpå jeg selvfølgelig ville angret noe helt forferdelig.

Kjenner ikke din mann, men erfaring med samboeren tilsier at selv om han tar jakken & går når du konfronterer ham med mistankene, ikke nødvendigvis betyr han er skyldig. c",)

Enig i det-Mannfolk får ofte sånn fluktfølelse/tilstand når de er i sånne situvasjoner-

Jeg har aldri trodd han var utro, bare fatter ikke hva en lyver om når en ikke har noe å skjule....

Fortsetter under...

Gjest SuperGunda

Enig i det-Mannfolk får ofte sånn fluktfølelse/tilstand når de er i sånne situvasjoner-

Jeg har aldri trodd han var utro, bare fatter ikke hva en lyver om når en ikke har noe å skjule....

Nytter ikke å rope i skogen nei. Skjønner ikke egentlig hva som skjer i hodet på en mann, så sant&si er det et lite under at jeg forsatt har samboer ;)

Du får prøve å spørre ham, uten at det blir en konfrontasjon med dine mistanker. Eller er det utprøvd kanskje?

Gjest ikke_lyv_tilmeg

Nytter ikke å rope i skogen nei. Skjønner ikke egentlig hva som skjer i hodet på en mann, så sant&si er det et lite under at jeg forsatt har samboer ;)

Du får prøve å spørre ham, uten at det blir en konfrontasjon med dine mistanker. Eller er det utprøvd kanskje?

Ja har prøvd det, til ingen nytte-han blir bare superstressa-han eier igrunn ikke begrep ang meg om jeg er sur/glad/trist osv

Så sier jeg noe til han mens jeg smiler, eller hvertfall ikke er sur-tror han jeg har en kraftig humørsvingning....

Ikke lett hehe

Gjest tjohooo

"Vel, man kan jo snu på det også. Kanskje han ikke har noe i nåværende forhold å gjøre, og at han bare er der fordi det er komfortabelt."

OG at eksen ikke vil ha han kanskje - annet enn til diverst bruk, mens han ikke har kommet over henne, og fortsetter å ynde seg inn på henne. For noe må det jo være siden han fortsetter å renne ned dørene hos eksen, og attpåtil juger om det til innskriver.

Virker på meg som om han bare har innskriver som en slags reserveløsning, som han behandler AKKURAT så dårlig som hun tillater.

Mulig vi tar feil her, og det hadde jo vært beklagelig. Men jeg stusser også veldig over det faktum at han har vært utro før. Det lover ikke godt. Og denne uærligheten, nei dette må hun ta tak i, hvis ikke forsetter han - fordi hun lar han få lov.

Ganske typisk opplegg...

Grunnen til at han har rent ned dørene hennes, er at det er HUN som vil ha han tilbake. Hun gjorde det slutt med han da han var utro-de hadde vært sammen i 5 år. Han ble sammen med meg 3-4mnd etter det var slutt mellom dem, noe jeg har påpekt til han at det var dårlig gjort å finne ein ny sååå kjapt....

Etter han traff meg, begynte hun å ringe til alle døgnets tider(men han har nok ikke sagt til henne at han ikke ville ha kontakt med henne, så sikkert mye hans feil at hun ikke ville gi slipp på han)

Ver på byn i april i fjord, og da traff typen en gammel bekjent og sa "X" er på en uteplass-da tok jeg typen i armen og sa at han SKULLE la meg trffe henne, noe han ikke ville. OK sa jeg, da gidder jeg ikke mer av dette forholdet!!!

Han hadde da ingen valg, og jeg fikk treffe og snakke med henne, han sa jeg STIKK til.... Jeg ble sittende å snakke sammen med henne en god stund, og hun var overrasket over at vi traff hverandre så tidlig (med andre ord ikke helt ærlig til henne heller)

Jeg ringte etter på til typen min, og da var han på vei hjem til fots, lang vei hjem-han snudde og kom til meg....

Med dette vet jeg at han ikke knuller rundt på henne, kall meg blind-men stoler på han på det området. Han har bare så JÆVLIG stor vanskelighet med å snakke ærlig ut om ting som er ubehagelig...

Jeg er på INGEN måte ei dame som godtar allslags. Og jeg tror av hele mitt hjerte at det er meg han vil ha-selv om familien hans alle vennene hans osv holder en knapp på denne X.

Jeg ville bare høre andres synspunkter, og TAKKER masse for svar!!!!!

Hadde jeg skrevet inn her når det verste pågikk, når jeg tok han på løgn etter løgn, da ville jeg gått-for jeg trodde det var bare meg som var en smule paranoid.....

Men skjer det igjen at han lyver, ja da pakker jeg alle tinga hans klar og hiver han ut!!!!

Vanskelig å leve i et forhold der jeg ikke kan stole 100% på vedkommende, men jeg tenker som så-det er han tap om han driter seg ut igjen!!!

Tusen takk for alle svar!!!!!

"Hun gjorde det slutt med han da han var utro-de hadde vært sammen i 5 år."

HUN gjorde det slutt ja, og han har muligens/mest sannsynlig gjort noe han angrer på, og ikke kommer over.

Annonse

Grunnen til at han har rent ned dørene hennes, er at det er HUN som vil ha han tilbake. Hun gjorde det slutt med han da han var utro-de hadde vært sammen i 5 år. Han ble sammen med meg 3-4mnd etter det var slutt mellom dem, noe jeg har påpekt til han at det var dårlig gjort å finne ein ny sååå kjapt....

Etter han traff meg, begynte hun å ringe til alle døgnets tider(men han har nok ikke sagt til henne at han ikke ville ha kontakt med henne, så sikkert mye hans feil at hun ikke ville gi slipp på han)

Ver på byn i april i fjord, og da traff typen en gammel bekjent og sa "X" er på en uteplass-da tok jeg typen i armen og sa at han SKULLE la meg trffe henne, noe han ikke ville. OK sa jeg, da gidder jeg ikke mer av dette forholdet!!!

Han hadde da ingen valg, og jeg fikk treffe og snakke med henne, han sa jeg STIKK til.... Jeg ble sittende å snakke sammen med henne en god stund, og hun var overrasket over at vi traff hverandre så tidlig (med andre ord ikke helt ærlig til henne heller)

Jeg ringte etter på til typen min, og da var han på vei hjem til fots, lang vei hjem-han snudde og kom til meg....

Med dette vet jeg at han ikke knuller rundt på henne, kall meg blind-men stoler på han på det området. Han har bare så JÆVLIG stor vanskelighet med å snakke ærlig ut om ting som er ubehagelig...

Jeg er på INGEN måte ei dame som godtar allslags. Og jeg tror av hele mitt hjerte at det er meg han vil ha-selv om familien hans alle vennene hans osv holder en knapp på denne X.

Jeg ville bare høre andres synspunkter, og TAKKER masse for svar!!!!!

Hadde jeg skrevet inn her når det verste pågikk, når jeg tok han på løgn etter løgn, da ville jeg gått-for jeg trodde det var bare meg som var en smule paranoid.....

Men skjer det igjen at han lyver, ja da pakker jeg alle tinga hans klar og hiver han ut!!!!

Vanskelig å leve i et forhold der jeg ikke kan stole 100% på vedkommende, men jeg tenker som så-det er han tap om han driter seg ut igjen!!!

Tusen takk for alle svar!!!!!

Han har sikkert hørt den samme leksa så mange ganger om at neste gang, da....

Du har hodet godt nede i sanden som ikke ser at det er x`en som er nr. 1 for han, han bare venter på at hun tar han tilbake. Siden du tross alt er bedre enn ingenting lyger han så det renner av han, og hvorfor skal han ikke det? Du tror jo på han og gir han sjanse på sjanse.

Gjest tjohooo

"Hun gjorde det slutt med han da han var utro-de hadde vært sammen i 5 år."

HUN gjorde det slutt ja, og han har muligens/mest sannsynlig gjort noe han angrer på, og ikke kommer over.

Hun satte ned foten, og vil nok for alltid være mest attraktiv i hans øyne nettopp derfor, selv om han synes det er mest behagelig å leve sammen med en han får ture på som han vil med. Hehe, neida, nå må vi gi oss her :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...