Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei

Positiv CB i dag på 12 rugedag. Får nok svar på blodprøven i morgen. Har hatt et Tin forsøk, og det var egg fra vårt 2.søskenforsøk, så kanskje var det som skulle til. Et gullegg som ble satt inn 26/1.Håper det går veien, men tør ikke slippe jubelen helt før jeg får hcg verdien. Lykke til alle som prøver. Er det noen gamle travere her mer, eller har alle flyttet til fub? Septus...hvordan går det med deg?

klem zabo

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173333-t%C3%B8r-juble-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER !!!

Så spennende da.....Når skal du ta blodprøve ??

Vi skal nok snart igang med fryseforsøk. Vår datter er nå 3 år og vi har veldig lyst både for vår og hennes del å få en til. Men dette er selvsagt ikke gjordt på 1,2,3. Har hatt et lengre opphold nå. Har hatt et vanlig pluss et fryseforsøk, som da ikke gikk, men vi er optimist.... vi har jo fått det til en gang.

Har prøvt å gå ned endel i vekt.... og håper det kan gjøre susen (faktisk 10 kg - ganske stolt av meg selv) Planen var 15-20 kg, men de 5-10 neste kiloene sitter bom fast. Er ikke mye overvektig men har iallefall tenkt å se om det hjelper. Tror vel egentlig at vi

setter igang med medisiner jløpet av mars engang.

Er lite aktiv her inne, er bare av og til inne å leser. Det var mye mer aktivitet her før. Ja, ja.....

Du MÅ holde oss oppdatert så snart du vet noe om HcG verdien.

Klem og lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173333-t%C3%B8r-juble-litt/#findComment-1147301
Del på andre sider

Gjest tidligere golf

GRATULERER !!!

Så spennende da.....Når skal du ta blodprøve ??

Vi skal nok snart igang med fryseforsøk. Vår datter er nå 3 år og vi har veldig lyst både for vår og hennes del å få en til. Men dette er selvsagt ikke gjordt på 1,2,3. Har hatt et lengre opphold nå. Har hatt et vanlig pluss et fryseforsøk, som da ikke gikk, men vi er optimist.... vi har jo fått det til en gang.

Har prøvt å gå ned endel i vekt.... og håper det kan gjøre susen (faktisk 10 kg - ganske stolt av meg selv) Planen var 15-20 kg, men de 5-10 neste kiloene sitter bom fast. Er ikke mye overvektig men har iallefall tenkt å se om det hjelper. Tror vel egentlig at vi

setter igang med medisiner jløpet av mars engang.

Er lite aktiv her inne, er bare av og til inne å leser. Det var mye mer aktivitet her før. Ja, ja.....

Du MÅ holde oss oppdatert så snart du vet noe om HcG verdien.

Klem og lykke til

Hei.

Vet ikke om du husker meg, men kan ikke du maile meg på [email protected]. Har lyst å gi deg et tips.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173333-t%C3%B8r-juble-litt/#findComment-1153539
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...