Gå til innhold

Spørsmål retttet til jenter!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Atså.. jeg nekter å løpe på do hver eneste gang for å prompe i eget hjem hvis det bare er meg og "min kjære" som er tilstede.

Noe annet er det selvsagt om det lukter pyh f.eks... litt selvbeherskelse forsøker man jo tross alt å utvise ;)

Sånn generelt prøver jeg å begrense prompingen min når det er andre til stede i det hele tatt. Det gjelder også overfor kjæresten min. Som regel tar jeg en tur på do eller noe, siden jeg likevel ikke promper så ofte:).

Men som Soria Moria sier, jeg gidder ikke gjemme meg bort hver eneste gang, om jeg er litt uggen i magen, f.eks å fly ut på et annet rom sånn 10 ganger i timen eller noe. Men kjenner jeg en jeg tror vil stinke prøver jeg å ikke fise rett i trynet på min kjære, det får da være måte på til romantikkdreper!:)

Generelt synes jeg man, etter å ha vært sammen en stund, bør kunne være såpass avslappet med hverandre at man kan prompe om det skulle være behov for det, men likevel ha såpass hensyn til den andre at man går på toalettet etc dersom det skulle bli altfor ille, eller det lukter fælt.

Annonse

Gjest KariKruskakli.

Siden du spør på sexforumet regner jeg med at du mener under samleie.

Nei jeg promper ikke, men det har hendt at jeg har fått luft i skjeden under visse stillinger, og lyden kan misforstås.

De første gangene det skjedde var jeg kjempeflau, men nå ler vi bare.

Vi konkurrerer om å prompe høyest, og hvem som lukter mest vondt.

Dette har ødelagt sexlivet vårt, men vi har det jævlig moro, spesielt når vi har besøk.

*dø av latter*

(jada - jeg er vel barnslig når jeg ler av prompehumor, men "skitt au"! :-D )

Gjest mitt svar

Siden du spør på sexforumet regner jeg med at du mener under samleie.

Nei jeg promper ikke, men det har hendt at jeg har fått luft i skjeden under visse stillinger, og lyden kan misforstås.

De første gangene det skjedde var jeg kjempeflau, men nå ler vi bare.

Ja, jeg har også opplevd det.

Gjest Pimpirian

Atså.. jeg nekter å løpe på do hver eneste gang for å prompe i eget hjem hvis det bare er meg og "min kjære" som er tilstede.

Noe annet er det selvsagt om det lukter pyh f.eks... litt selvbeherskelse forsøker man jo tross alt å utvise ;)

Tja jeg promper når jeg må jeg, det gjør jo han også. Xen min som je var sammen meg i 6 år prompa jeg aldri forann...

Bedre lufta får "gå ut" en at magen blåser seg opp... Men fiser ikke under sex akten...

Annonse

Gjest Prompeguri

Jeg gjør ikke det foran typen min, men det er bare fordi han ikke gjør det foran meg. Jeg er "vant til" hjemmefra at vi kan prompe foran hverandre (i passende lag..), mens han er ikke vant til det. Derfor har det blitt sånn at vi holder prompen for oss selv.

Synes i grunn det er litt dumt, jeg..

Jeg gjør ikke det foran typen min, men det er bare fordi han ikke gjør det foran meg. Jeg er "vant til" hjemmefra at vi kan prompe foran hverandre (i passende lag..), mens han er ikke vant til det. Derfor har det blitt sånn at vi holder prompen for oss selv.

Synes i grunn det er litt dumt, jeg..

"Derfor har det blitt sånn at vi holder prompen for oss selv. Synes i grunn det er litt dumt, jeg.."

LOL :-) Synd å ikke kunne dele slikt med partneren :-)

"............................."

Tja jeg promper når jeg må jeg, det gjør jo han også. Xen min som je var sammen meg i 6 år prompa jeg aldri forann...

Bedre lufta får "gå ut" en at magen blåser seg opp... Men fiser ikke under sex akten...

Nei det får jo selvsagt være grenser!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...