Gå til innhold

er sexfikserte jenter mer opptatt av størrelsen?

Anbefalte innlegg

Det kan ikke helt sammenlignes. Store pupper er en visuell ting som vises "på det åpne markedet". Du ser ikke om en mann har svær peis før han tar av seg buksa.

Det er ikke samme tingen, nei - logisk nok. Poenget mitt var imidlertid at folk kan ha spesielle preferanser, som både har fysisk og psykisk innvirkning.

"............................"

Fortsetter under...

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

31

• serendipity

26

• morsan

15

• mil1365380270

14

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Om man er interessert i sex så hjelper jo det da, det er jo logisk. Er man uinterresert i sex så vil man jo heller ikke ha øvd seg opp i dette. Forstår du ikke såpass?

*Smask* til fin. infor kan jeg foretelle at det nok finnes noe midt i mellom :-) "da lykkeliten kom til til verden var..." osv. *nynner for meg selv" :-)

mil1365380270

Det kan ikke helt sammenlignes. Store pupper er en visuell ting som vises "på det åpne markedet". Du ser ikke om en mann har svær peis før han tar av seg buksa.

Jo, av og til. Guttas svar på jenter uten BH ;-)

Og den er erigert!! ;-) Men slapp tilstand gir som oftest en viss peiling..

Annonse

Det kommer jo også veldig ann på hvor vid dama er da. Vide damer foretrekker jo ofte større pikker da..

"Det kommer jo også veldig ann på hvor vid dama er da. Vide damer foretrekker jo ofte større pikker da.."

Å DER kom den.

Jeg er ikke vid, kan nærmest løfte mannen med fittemusklene (satt på spissen)

Manne min er ikke liten, og takk for det. For jeg ville syntes det var kjedelig med en som var veldig liten. Behøver ikke være megakølle, vanlig størrelse holder, men for liten - nei det ville ikke gitt MEG noe.

Det har også noe med hva man ser på også. En flott erigert (passe)stor penis er jo veldig opphissende. MEN den må sitte på mannen jeg elsker - MIN mann.

*smask* lar meg ikke provosere av folk som ikke bruker fast nick.

Heller ikke så imponerende å svare på seriøse teorier med "det er det teitest jeg har hørt".

Sannheten og virkeligheten ligger stort sett et sted mellom det de fleste tror de vet.

"............................."

Heller ikke så imponerende å svare på seriøse teorier med "det er det teitest jeg har hørt".

Sannheten og virkeligheten ligger stort sett et sted mellom det de fleste tror de vet.

"............................."

Om hun lanserer det der som en teori hun tror på er hun i beste fall dum. OG ja, det er MIN mening..

He he.. ja!! Mulig jeg er dum. Men for meg har størrelsen noe å si. Og som jeg prøver å si her så må den ikke værre større enn vanlig, men mindre enn er ikke like tilfredsstillende FOR MEG (;-))

:)

Jeg ser du jobber hardt for å gjøre deg forstått i denne tråden.

Vil bare si at jeg er helt enig med deg: Størrelsen har noe å si. Jeg foretrekker store (både lange og brede) peniser i vagina.

Min mann er godt utstyrt, men dermed er han for stor til at jeg liker analsex.

Og for å imøtegå de nede i tråden som mente at man måtte være så vid for å like store peniser: jeg er trang (har født med keisersnitt) og dyp.

Hvordan jeg vet at jeg er dyp? Jo, gynekologen måtte plukke ut den største pessar størrelsen til meg. Og jeg vil jo anta at en gynekolog har en viss erfaring når det gjelder vagina-størrelser ;)

Gjest Karikruskakli.

"Det kommer jo også veldig ann på hvor vid dama er da. Vide damer foretrekker jo ofte større pikker da.."

Å DER kom den.

Jeg er ikke vid, kan nærmest løfte mannen med fittemusklene (satt på spissen)

Manne min er ikke liten, og takk for det. For jeg ville syntes det var kjedelig med en som var veldig liten. Behøver ikke være megakølle, vanlig størrelse holder, men for liten - nei det ville ikke gitt MEG noe.

Det har også noe med hva man ser på også. En flott erigert (passe)stor penis er jo veldig opphissende. MEN den må sitte på mannen jeg elsker - MIN mann.

"Jeg er ikke vid, kan nærmest løfte mannen med fittemusklene (satt på spissen)"

*LOL* Du kan få sagt det.

Annonse

mil1365380270

:)

Jeg ser du jobber hardt for å gjøre deg forstått i denne tråden.

Vil bare si at jeg er helt enig med deg: Størrelsen har noe å si. Jeg foretrekker store (både lange og brede) peniser i vagina.

Min mann er godt utstyrt, men dermed er han for stor til at jeg liker analsex.

Og for å imøtegå de nede i tråden som mente at man måtte være så vid for å like store peniser: jeg er trang (har født med keisersnitt) og dyp.

Hvordan jeg vet at jeg er dyp? Jo, gynekologen måtte plukke ut den største pessar størrelsen til meg. Og jeg vil jo anta at en gynekolog har en viss erfaring når det gjelder vagina-størrelser ;)

Samme her. Svært godt vant hjemmefra, og trives med det. men dæven det var vondt da legen tok feil spekulum.

Om hun lanserer det der som en teori hun tror på er hun i beste fall dum. OG ja, det er MIN mening..

"Om hun lanserer det der som en teori hun tror på er hun i beste fall dum"

...og der var det ingen vits i å diskutere med deg lenger. I det øyeblikket man begynner å kalle folk dumme fordi de kommer med teorier man ikke er enige i, da har man tapt.

"........................."

"Jeg er ikke vid, kan nærmest løfte mannen med fittemusklene (satt på spissen)"

*LOL* Du kan få sagt det.

Hehe ja :-)

Men nå stikker jeg på butikken. Nå har jeg drøyet det for lenge igjen. Det blir pølser i dag også.

Det så ikke stort ut, men i feil situasjon (legekontoret er ikke en fetisj jeg har) skal det jammen ikke mye til, gitt ;-)

Jeg er heller ikke særlig glad i gynekologer, men etter at jeg byttet fra mannlig til kvinnelig gynekolog går det mye bedre.

Hun er både mer forsiktig og jeg slapper bedre av. Dessuten er hun nok nøye i valg av spekulum...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...