Gå til innhold

er sexfikserte jenter mer opptatt av størrelsen?

Anbefalte innlegg

mil1365380270

Jeg er heller ikke særlig glad i gynekologer, men etter at jeg byttet fra mannlig til kvinnelig gynekolog går det mye bedre.

Hun er både mer forsiktig og jeg slapper bedre av. Dessuten er hun nok nøye i valg av spekulum...

Dette var dama jeg har gått til å 5 år, minst. Hadde kanskje en dårlig dag?

Har gått til mannlig før, og han varmet de til og med opp. Men jeg sluttet, klarer ikke helt å tro på at de er helt profesjonelle i alle tankene som farer gjennom hodet. Dame er dame, liksom ;-)

Fortsetter under...

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

31

• serendipity

26

• morsan

15

• mil1365380270

14

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Har gått til mannlig før, og han varmet de til og med opp. Men jeg sluttet, klarer ikke helt å tro på at de er helt profesjonelle i alle tankene som farer gjennom hodet. Dame er dame, liksom ;-)

Hvis du ikke klarer helt å tro at de er profesjonelle: Hva hvis den kvinnelige gynekologen er lesbisk, da? *erte erte*

mil1365380270

Hvis du ikke klarer helt å tro at de er profesjonelle: Hva hvis den kvinnelige gynekologen er lesbisk, da? *erte erte*

Kan godt være hun er det, kjenner henne ikke personlig. Av en eller annen grunn føles det allikevel bedre.

Oppvarmet spekulum? Det var service, ja :)

Angående tanker i hodet på mannlige gynekologer:

En veninne av meg bor på et lite sted. En dag hun var ute på by'n havna hun ved nabobordet til gynekologen sin.

Utover kvelden fikk han noen glass for mye og begynte høylytt å skryte av alle de fittene han hadde sett. Beskrev også inngående utseendet på noen av dem.

Veninnen min byttet øyeblikkelig gynekolog selv om hun nå må reise mange mil ekstra...

mil1365380270

En veninne av meg bor på et lite sted. En dag hun var ute på by'n havna hun ved nabobordet til gynekologen sin.

Utover kvelden fikk han noen glass for mye og begynte høylytt å skryte av alle de fittene han hadde sett. Beskrev også inngående utseendet på noen av dem.

Veninnen min byttet øyeblikkelig gynekolog selv om hun nå må reise mange mil ekstra...

Jeg traff en full, ung mannlig sykepleier på byen, av samme kabliber. Tror jeg hadde skrevet meg ut, om jeg så han i gangen hvis jeg skulle i narkose.

Jeg traff en full, ung mannlig sykepleier på byen, av samme kabliber. Tror jeg hadde skrevet meg ut, om jeg så han i gangen hvis jeg skulle i narkose.

Æsj, det finnes nok fler av sorten, desverre.

I de tilfeller man ikke kan velge lege/sykepleier selv, er det kanskje best å sveve i lykkelig uvitenhet...

Annonse

mil1365380270

Æsj, det finnes nok fler av sorten, desverre.

I de tilfeller man ikke kan velge lege/sykepleier selv, er det kanskje best å sveve i lykkelig uvitenhet...

Kan vel generelt si det om menn, jo mindre vi vet, jo lykkeligere er vi ;-)

:)

Jeg ser du jobber hardt for å gjøre deg forstått i denne tråden.

Vil bare si at jeg er helt enig med deg: Størrelsen har noe å si. Jeg foretrekker store (både lange og brede) peniser i vagina.

Min mann er godt utstyrt, men dermed er han for stor til at jeg liker analsex.

Og for å imøtegå de nede i tråden som mente at man måtte være så vid for å like store peniser: jeg er trang (har født med keisersnitt) og dyp.

Hvordan jeg vet at jeg er dyp? Jo, gynekologen måtte plukke ut den største pessar størrelsen til meg. Og jeg vil jo anta at en gynekolog har en viss erfaring når det gjelder vagina-størrelser ;)

Fint at noen forstår meg :-) Jeg mener ikke at man må ha en stor penis. Men størrelsen HAR noe å si (for meg). Jeg har ikke akkurat htt mange partnere, men nok til at jeg har iallefall funnet ut av det.Noen vil nå sikkert hevde at han med liten ikke var noen god elsker. Det var han... Men alikvevel gir det mer nytelse med noen som er normalt utrustet. (eller evt. bedre utrustet)

Gjest Dette sier vi ingenting om

"Det kommer jo også veldig ann på hvor vid dama er da. Vide damer foretrekker jo ofte større pikker da.."

Å DER kom den.

Jeg er ikke vid, kan nærmest løfte mannen med fittemusklene (satt på spissen)

Manne min er ikke liten, og takk for det. For jeg ville syntes det var kjedelig med en som var veldig liten. Behøver ikke være megakølle, vanlig størrelse holder, men for liten - nei det ville ikke gitt MEG noe.

Det har også noe med hva man ser på også. En flott erigert (passe)stor penis er jo veldig opphissende. MEN den må sitte på mannen jeg elsker - MIN mann.

Stor penis gjør noen videre også. Det gjorde en elsker av meg. GJett hvem som måtte trene opp musklene før hun ble sammen men gamla igjen..

Annonse

"Om hun lanserer det der som en teori hun tror på er hun i beste fall dum"

...og der var det ingen vits i å diskutere med deg lenger. I det øyeblikket man begynner å kalle folk dumme fordi de kommer med teorier man ikke er enige i, da har man tapt.

"........................."

Om JEG ble beskyldt for å generalisere så må jeg iallefall si at merta berta (eller hva f... hun kalte seg) "går meg en høy gang". Om hun snakker om seg selv får det stå for hennes regning. Hun bommer iallefll styggelig når det gjelder meg. Og SÅ unik er jeg nok ikke at jeg ikke snakker for flere også ;-)

"Det er bare tull. Skjeden er meget elastisk, og utvides dessuten ved opphisselse."

Ut ut fra det trekker du slutningen at alle vaginaer er like store? Det er definitivt tull. Selfølgelig er skjeden elastisk - veldig elastisk. Men det er likevel forskjell på størrelsen mellom kvinner også. Noe annet er renspikka tull.

"..........................."

Jeg er helt enig! Jeg er trang og liker derfor ikke for store peniser, uansett om sjeden er elastisk.

Æsj! Jeg har en venn som er gynekolog og han er overhodet ikke sånn. Uansett hvor full han blir så er han ikke sånn. Han blir svært brydd når andre gutter kommer med kommentarer om alt hva han må ha sett og gjort.

Gjest Ugga Bugga

Jeg tror ikke man kan generalisere slik.

Jeg er på sett og vis sexfiksert, i hvertfall i perioder, men jeg synes størreslen har lite å si. Vel, hvis mannen har ekstremt stor, eller ekstremt liten, kan det kanskje bli et problem. Jeg har bare opplevd det førstnevnte (dvs for lang).

"Om hun lanserer det der som en teori hun tror på er hun i beste fall dum"

...og der var det ingen vits i å diskutere med deg lenger. I det øyeblikket man begynner å kalle folk dumme fordi de kommer med teorier man ikke er enige i, da har man tapt.

"........................."

Og forresten går jeg ikke inn i diskusjoner for å vinne, selv om jeg ser at det tydeligvis er viktig for deg å ikke tape. Mitt poeng er å formidle mitt syn, i håp om å bli forstått.

Gjest Tør ikke å skrive under

Sexfikserte jenter er neppe mer opptatt av str enn andre er. Noen liker at gutten ikke har for stor, for da kan man lettere leke med den i baken og slikt. En stor en kan kanskje gi større tilfredstillelse for noen. Det finnes ingen fasitsvar.

Blir som å spørre om en viss type jenter liker ost på brødskiva.

Venninna mi og jeg var begge ganske sexfikserte for noen år siden. Hun var svært opptatt av stor str, og klagde på at alle hadde så små. Jeg tror hun var ganske vid, men det kan jeg ikke si sikkert. (hun kommenterte STORE dildoer, at de var små)

Jeg for min del liker ikke altfor store. Munnen min er liten, og baken min er lysten. En "normal" ilfredstiller meg godt i vagina også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...