Gå til innhold

er sexfikserte jenter mer opptatt av størrelsen?

Anbefalte innlegg

Hun forteller ikke dette til alle. Men vi har et nært forhold, og hun passer derfor på at jeg kommer til riktig lege. Jeg vet hun ikke burde si dette, men jeg er glad hun gjør det.

Ja, jeg skjønner at du synes det er greit. Jeg holder heller ikke for ørene hvis noen kommer med sensitiv, beskyttet informasjon. Nettopp derfor er det så viktig at de som sitter med slik informasjon er profesjonelle nok til å holde den for seg selv. Kan de ikke det - og da mener jeg holde det HELT for seg selv, så er de ikke egnet til stillingen. Høres kanskje skarpt ut, men slik er det.

".........................."

Fortsetter under...

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

31

• serendipity

26

• morsan

15

• mil1365380270

14

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Er menn med liten kølle mer opptatt av sexfikserte jenter?

Eller er menn med svære køller mer opptatt av....uhm...øh...nei...

Damer med svære pupper og liten sexlyst, da? Er de opptatt av noe?

"............................"

Annonse

Sexfikserte jenter er neppe mer opptatt av str enn andre er. Noen liker at gutten ikke har for stor, for da kan man lettere leke med den i baken og slikt. En stor en kan kanskje gi større tilfredstillelse for noen. Det finnes ingen fasitsvar.

Blir som å spørre om en viss type jenter liker ost på brødskiva.

Venninna mi og jeg var begge ganske sexfikserte for noen år siden. Hun var svært opptatt av stor str, og klagde på at alle hadde så små. Jeg tror hun var ganske vid, men det kan jeg ikke si sikkert. (hun kommenterte STORE dildoer, at de var små)

Jeg for min del liker ikke altfor store. Munnen min er liten, og baken min er lysten. En "normal" ilfredstiller meg godt i vagina også.

Hvorfor turte du ikke å skrive under dette? Fordi du nevnte at baken er lysten? Men det er da ikke så uvanlig tross alt:-) Det var jo et fint innlegg da:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...