Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dolly24

Åhhh!!Den dumme tanta kom selvfølgelig da jeg ikke ville at ho skulle det..Har mest lyst til å sette meg ned å grine.. Skal jo ikke klage da,for det var 1.forsøk..

Jeg regnet med at det gikk på første forsøkk fordi jeg ble gravid med nr.1 etter to mndr(tror jeg) og nr.2 var ikke planlagt så derfor tenkte jeg at dette skulle gå med engang..

Ja,ja,da er det bare å prøve på.Når man ønsker seg noe også så skal det liksom skje med engang..

Håper denne tanta er på besøk 1-2dgr, for da kan det allikevel være en bitte bitte liten sjanse igjen..Siste håpet klandrer man seg til..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173401-s%C3%A5-kom-dumme-tante-r%C3%B8d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke gjør det for store forhåpnigner for da er det lettere å bli skuffet ;-) *trøsteklem* om ca. 8 dager har jeg forhåpentligvis EL, så da er vi klare (ja, ja,litt før den tid også da, kun for hyggens skyld)

Det er ikke så rent lite heller det, å ha sex for hyggens skyld tenker jeg på.

Niks.. Iallefall nå er jeg litt underernært. Har hatt mensen, og så har samboeren vært borte i 4 dager !!

Hihi, det er lenge siden jeg har sett mannen i huset så yr som i natt. Da var det også en liten stund siden sist i dette huset også.

*fnis*

c",)

Annonse

Gjest Dolly24

Har sagt til meg selv at dette er mensen og at det er bare å prøve igjen..Akkurat nå synes jeg at jeg plutselig begynte å blø litt mindre enn vanlig,men jeg må ta det som det kommer.Leste på en annen side på nettet at det var ei som hadde hatt mensen i 5 dgr, og så var hun gravid..Må bara ikke tenke så mye på det og ikke kjase for mye,for da tror jeg ikke at man blir gravid eller at det vil ta lenger tid. Som simane sa;det er mange med mensen her, så det blir spennende neste mnd.Stå på folkens og hopp til køys!! Lykke til alle sammen!!

Har sagt til meg selv at dette er mensen og at det er bare å prøve igjen..Akkurat nå synes jeg at jeg plutselig begynte å blø litt mindre enn vanlig,men jeg må ta det som det kommer.Leste på en annen side på nettet at det var ei som hadde hatt mensen i 5 dgr, og så var hun gravid..Må bara ikke tenke så mye på det og ikke kjase for mye,for da tror jeg ikke at man blir gravid eller at det vil ta lenger tid. Som simane sa;det er mange med mensen her, så det blir spennende neste mnd.Stå på folkens og hopp til køys!! Lykke til alle sammen!!

*riste på hodet og humre litt over meg og deg og alle sammen her inne*

Vi gir ikke opp håpet, samme søren hva som skjer. Det kan jo hende det er en promilledels mulighet for at vi er gravide uansett.

Jeg for min del er overbevist at jeg egentlig ble gravid med det sammen jeg sluttet på p-piller, men har bare ikke funnet en graviditetstest som funker ordentlig ennå. De seks mensene er kun festeblødninger alle sammen.

hehe

c",)

*riste på hodet og humre litt over meg og deg og alle sammen her inne*

Vi gir ikke opp håpet, samme søren hva som skjer. Det kan jo hende det er en promilledels mulighet for at vi er gravide uansett.

Jeg for min del er overbevist at jeg egentlig ble gravid med det sammen jeg sluttet på p-piller, men har bare ikke funnet en graviditetstest som funker ordentlig ennå. De seks mensene er kun festeblødninger alle sammen.

hehe

c",)

He, he lenge leve optimismen!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...