Gå til innhold

Anbefalte innlegg

De siste dagene har jeg hørt at det er uunødvendig å ha blødninger med p-piller og det høres veldig interessant ut. Jeg bruker Yasmin. Kan jeg ta en hver dag og slik unngå blødninger? har det noe å si når jeg skal slutte for å bli gravid? Er det vanskeligere å bli gravid etterpå?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173518-droppe-bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg bruker yasmine og tar hver dg så jeg slepper mensen. det jeg har jørt er at det kan være vanskeligere å bli gravid med en gang, fordi du må få igang menssyklusen igjen, men det trenger jo ikke ta så lang tid?=)

Så du har ingen blødnigner??? Det hørtes deilig ut. Har du snakket med legen din om det?

Jeg tenker uansett å slutte i god tid før vi har tenkt på barn, sånn at jeg ikke er utålmodig de første mnd.

Så du har ingen blødnigner??? Det hørtes deilig ut. Har du snakket med legen din om det?

Jeg tenker uansett å slutte i god tid før vi har tenkt på barn, sånn at jeg ikke er utålmodig de første mnd.

ja., legen spurte om jeg ville ha de med 3 uker og så en uke opphold, eller om jeg ville ha den typen der jeg slapp mensen.... og ja, det er KJEMPEDEILI:D

hehe, det anbefales masse;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...