jubalong70 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hadde antagelig siste mens første dag 13 januar. Men før blødningen startet hadde jeg endel brunlig/blodig utflod fra 10 januar. Har hatt varierende lengde på syklus, fra 33 til 44 dager. 6 februar fikk jeg blodig utflod, og 7 februar var det tilnærmet en liten mensblødning. Men så sluttet det. I mine forrige svangerskap hadde jeg "festeblødning" med begge, men denne kom da litt tidlig, eller? Hadde sett for meg at jeg kom til å få mensen rundt den 14/16 februar. Noen som har noen teorier om hva som skjer? Selv blir jeg fullstendig opphengt i at det kan være at jeg hadde en kortere syklus og at jeg kan være gravid. Men, det er jo så leit å få negativ test. Tør ikke å teste meg enda pga det. Sukk... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173537-hva-skjer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.