Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært plaget med at jeg har blitt slapp under samleiet enkelte ganger de siste to månedene. Dette har aldri hendt meg før og denne tilstanden oppstod mest sansynlig etter en kraftig influensa i januar. Før denne tid kunne jeg gjennomføre veldig lange samleier og hadde ofte ereksjon etter samleiet var over. Når denne situasjonen oppstår mister jeg lysten på all sex. Jeg har en samboer jeg elsker og som tenner meg veldig, så jeg kan ikke forstå dette. Jeg er ikke gamle karen heller (26 år), så det er litt tidlig å bli sviktet av utstyret allerede nå. Er det noen som har en god forklaring på dette? Opplevd det samme? Eller kan være til hjelp på andre måter? Kjæresten min har foreslått at jeg går til lege siden situasjonen oppstod etter sykdom, men jeg kan ikke helt forstå hva han skal kunne utrette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173541-impotent/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke noe på at du er impotent. Det er ikke så uvanlig at potensen er av varierende grad i forskjellige faser i livet. Disse variasjonene kan faktisk bli opp til et år eller to også i verste fall.

Det gjør heller ikke saken bedre at du stadig tenker på det og hele tiden er redd for at du ikke får stå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173541-impotent/#findComment-1148980
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...