Gå til innhold

Impotens/testikkelkreft

Anbefalte innlegg

Gjest utforskendejente

Hei! Jeg er ei jente på 36 år som er sammen med en flott mann på 38. Han hadde for 7 år siden testikkelkreft og opererte bort den ene testiklen.

Ved onani fungerer penis som den skal, han blir kåt og stiv, og han har ingen problemer.

Når vi er sammen blir han også kåt, men penis blir ikke skikkelig stiv. Han fortalte meg om problemet tidlig i forholdet, og når vi innledet seksualitet i forholdet vårt, var vi enige om å ta det med ro, og se hvordan ting utvikler seg.

Noen få ganger har han blitt skikkelig stiv, men penis blir fort slappere igjen, så slapp at han ikke kan komme inn i meg. Vi har derfor ikke gjennomført samleie, men gjort mye annet deilig innen sex sammen. Utløsning får han stort sett hver gang.

Jeg merker han sliter med dette, han vil så gjerne, men vi får det ikke til. Vi er veldig tent på hverandre, og vi gjør mye deilig, begge får orgasmer, men han blir ikke så stiv at han klarer å komme inn i meg.

Er det noen som har vært borti det samme problemet, noen som har gode tips, noen som har erfaring med testikkelkreft, og evt. impotens?

Er meget takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173553-impotenstestikkelkreft/
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...