Gå til innhold

Gift med en, forelsket i en annen

Anbefalte innlegg

Da VIL dere jo ikke på ordentlig. Er dere redde for å såre den andre om dere sier det som det er - at dere faktisk ikke VIL fortsette å prøve lenger?

Men begge VIL jo egentlig fortsette i et forhold sammen som er BRA! Problemet vårt er jo bare at vi ikke fikser det. Klarer jo ikke å ha det bra sammen. Klarer ikke å oppdrive de gode, varme, hete og kjærlige følelsene til hverandre. Hater jo ikke hverandre, men ingen kan si at den elsker den andre heller...

Fortsetter under...

Da VIL dere jo ikke på ordentlig. Er dere redde for å såre den andre om dere sier det som det er - at dere faktisk ikke VIL fortsette å prøve lenger?

Syns å huske deg skrive om en hodestups forelskelse i en gift mann for en tid siden. Hvordan klarte du å få ham ut av systemet ditt til slutt (hvis du har klart det da....)?

Syns å huske deg skrive om en hodestups forelskelse i en gift mann for en tid siden. Hvordan klarte du å få ham ut av systemet ditt til slutt (hvis du har klart det da....)?

Han herjer fremdeles rundt i systemet mitt, dessverre. :o| Vi har ingen kontakt da, jeg er overhode ikke interessert i å ødelegge hans ekteskap så jeg lider i stillhet... ;o)

Han herjer fremdeles rundt i systemet mitt, dessverre. :o| Vi har ingen kontakt da, jeg er overhode ikke interessert i å ødelegge hans ekteskap så jeg lider i stillhet... ;o)

Huffda, det var ikke så lystig å lese men overhodet ikke så uventet. Det er liksom ikke bare å skru av bryteren og ta bort følelsene, samme hvor ufornuftige og forbudte de er. Men klokt å respektere hans valg, det betyr jo egentlig at du virkelig bryr deg om ham *sukk*. Livet skal ikke være lett.

Send meg gjerne noen ord hvis du vil [email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...