Gå til innhold

steriliseres snart

Anbefalte innlegg

Gjest angrer inngrepet

Men er de borti eggstokkene når de steriliserer da? Jeg har ikke angret en dag på at jeg lot meg sterilisere i alle fall! Den eneste endringen jeg har merket er at hormonene nå flyter fritt ettersom jeg ikke går på hormonprevensjon lenger og at humøret derfor er noe mer ustabilt. Og sexlysten er helt i taket! :o)

Kjære deg - det er jo _nettopp_ eggstokkene de er borti når de steriliserer! Man skjærer dem rett og slett over, så egg ikke kan komme nedover i kanalene og bli befruktet!

Fortsetter under...

Kjære deg - det er jo _nettopp_ eggstokkene de er borti når de steriliserer! Man skjærer dem rett og slett over, så egg ikke kan komme nedover i kanalene og bli befruktet!

Du vet vel forskjellen på eggstokker og eggledere ?

De er ikke borti eggstokkene når de steriliserer.

Neida lille venn. De kutter egglederne, eggstokkene står like fine de.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...