Gå til innhold

Han krever abort...

Anbefalte innlegg

Sør, snø, "beste hilsen".

Jeg får dårlig assosiasjoner og orker ikke engang å lese innleggene dine.

Du får lese svarene mine jeg gir andre i denne tråden. Kanskje du får svar på noe av det du kommenterer.

"du får lese svarene mine jeg gir andre i denne tråden. Kanskje du får svar på noe av det du kommenterer."

Det er sjarmerende når folk går tom for argumenter og later som om det er noe helt annet som er problemet.

Jeg antar at jeg traff noen ømme punkt...

Og jeg kan selvfølgelig sløyfe signaturen min om den gir deg dårlie assosiajoner...

Fortsetter under...

• Svar 170
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

33

• Mary Poppins

22

• snø

15

• PieLill

10

"Det kommer jo selvfølgelig an på jenta. Hva man har snakket om."

Nei, det mener jeg det _ikke_ gjør. Ingen kan si 100% på forhånd hva de vil gjøre i en gitt situasjon. Man kan snakke om mye på forhånd, helt klart. Men man skal ikke satse livet sitt på at man lever etter det til syvende og sist. Å tro på forhånd at man er i stand til å ta abort er noe _helt_ annet enn å faktisk gjøre det den dagen man blir gravid. Å kreve sånne løfter av en man liksom skal være glad gjør man ganske enkelt ikke!

"Å stole på et ons er jeg enig med deg i at er latterlig. Å stole på en kjæreste blir noe annet."

Jeg synes rett og slett at man er en helt sinnsykt dårlig kjæreste når man krever at en eventuell graviditet skal ende i abort. Uansett om man i utgangspunktet er enige om at man ikke kan skal ha barn. Og det er jo en veldig enkelt ting å kreve for en mann. Men det er kvinnens kropp og hun som sitter igjen med eventuelle psykiske og fysiske ettervirkninger.

"Ja, det er det. Og det er jo nettopp det han gjør. Han forteller henne ordrett at han ikke kommer til å ta ansvar."

Jammen han HAR et ansvar!! Så lenge han har sex med jenta så kan han si og mene akkurat hva han vil om en eventuell graviditet. Men et hvert voksent menneske vet at sex kan føre til graviditet, og at ingen prevensjonsmidler er 100% sikre. Så da må han enten være forberedt på å ta eventuelle konsekvenser av at han har sex med motsatt kjønn, eller så får han skifte fil eller sette seg i en krok og runke! Makan til ansvarsfraskrivelse har jeg sjelden hørt på maken til!

"Dersom dette blir et problem for jenta bør hun selvfølgelig ikke ha sex med han. Hun vet tross alt hvor hun har han og at ungen ikke får noen far."

Du setter det hele på hodet! Det er HAN som ikke bør ha sex med henne (eller noen andre for den saks skyld...). HUN er i stand til å ta eventuelle konsekvenser av sex, han er ikke. Så hun må gjerne ha sex. Han derimot bør rett og slett la være. Inntil han en dag blir klar for å ta ansvar for eventuelle konsekvenser av sex med motsatt kjønn. Punktum.

Jeg hadde ALDRI!!!! funnet meg i at min type hadde sagt til meg at han ville ha et sexliv, men ikke ta ansvar hvis det ble barn av det.

Beste hilsen fra

Halleluja!

(sjokkerende nok er jeg enig med snø...hehe)

Jeg leste igjennom igjen, du er fortsatt slem! skryte på seg kjønnsykdommer sånn at hun måtte gjennom diverse undersøkelser? vet du hvor jævlig det er kanskje?

Jupp jupp.. slem er du ;)

Jepp, det er slemt.

Men å ljuge på seg p-pillerbruk er jo også helt hinsides jævlig dumt.

ShitDiddelyDo

Å ja så hun tok ikke p-piller nettopp for å bli graivd med deg??

Hun løy og sa hun gikk på p-piller. Hun var ikke engang kjæresten min. En jeg hadde sex med en måneds tid eller så.

Hun gjorde det for å bli gravid, ja. Hun visste hva jeg mente om det, sa hun gikk på p-piller, og sprakk til og med rimelig sikkert kondomen den siste gangen. Ikke så vanskelig det, og litt vel tilfeldig at den sprakk da - den eneste gangen jeg har opplevd det.

Jupp, en kvinnfaen av en annen verden.

ShitDiddelyDo

"du får lese svarene mine jeg gir andre i denne tråden. Kanskje du får svar på noe av det du kommenterer."

Det er sjarmerende når folk går tom for argumenter og later som om det er noe helt annet som er problemet.

Jeg antar at jeg traff noen ømme punkt...

Og jeg kan selvfølgelig sløyfe signaturen min om den gir deg dårlie assosiajoner...

Jeg har ikke lest det du skrev så jeg har absolutt ingen formening om argumentene dine traff eller ikke.

Jeg vet bare at jeg har sagt det som er å si nedover her.

Hun løy og sa hun gikk på p-piller. Hun var ikke engang kjæresten min. En jeg hadde sex med en måneds tid eller så.

Hun gjorde det for å bli gravid, ja. Hun visste hva jeg mente om det, sa hun gikk på p-piller, og sprakk til og med rimelig sikkert kondomen den siste gangen. Ikke så vanskelig det, og litt vel tilfeldig at den sprakk da - den eneste gangen jeg har opplevd det.

Jupp, en kvinnfaen av en annen verden.

Jeg tuller bare med deg da ;)

Det går selvsagt ikke ann, noe så jævlig utspekulert!!

Annonse

Jeg har ikke lest det du skrev så jeg har absolutt ingen formening om argumentene dine traff eller ikke.

Jeg vet bare at jeg har sagt det som er å si nedover her.

Men det er hyggelig at du klikker på innleggene mine i alle fall - bokstavlig talt ;o)

Og gammel vane er siiiinsykt vond å vende, så....

Beste hilsen fra

ShitDiddelyDo

Jeg tuller bare med deg da ;)

Det går selvsagt ikke ann, noe så jævlig utspekulert!!

Det må sies at jeg har hatt en del halv-uforpliktende sex de siste årene. I disse forholdene er naturligvis ikke en unge ideelt.

Mine tanker rundt det med barn forandrer seg når jeg er i et fast forhold, med en jeg vil dele livet med, osv.

Naturligvis.

For øvrig ville jeg aldri vært kjæreste med noen jeg ikke kunne tenkt meg noe seriøst med.

Problemet mitt er at jeg sjelden møter noen jeg vil noe seriøst med. Og når jeg engang (kanskje) skal ha barn skal jeg ikke være noen helgepappa som ser ungen noen få ganger i måneden. Det er det det går på. I et fast og seriøst forhold fortoner naturligvis ungediskusjonen seg annerledes.

ShitDiddelyDo

Men det er hyggelig at du klikker på innleggene mine i alle fall - bokstavlig talt ;o)

Og gammel vane er siiiinsykt vond å vende, så....

Beste hilsen fra

Må klikke meg inn. Hvis ikke blir de stående i blått.

Men jeg sniker meg glatt unna innlegg på størrelse med en A4-side i en diskusjon hvor jeg strengt tatt har sagt mitt.

Må klikke meg inn. Hvis ikke blir de stående i blått.

Men jeg sniker meg glatt unna innlegg på størrelse med en A4-side i en diskusjon hvor jeg strengt tatt har sagt mitt.

Du leste innlegget mitt, ellers hadde du ikke vist hva du skulle svare! ;o)

Ok, jeg lover å slutte etter dette, men jeg må bare få lov til å si at det ikke gjør noe om du lar mine innlegg forbli blå. Hvis du ikke har samme forhold til blå innlegg som jeg har til det å tråkke på kummlokk da ;o)

Ellers så har jeg problemer med å fatte meg i korthet, og på et kurs i helgen lærte jeg at det var fordi jeg er en blå person!

Beste hilsen fra

Jeg mistenker at synet hans er litt farget av den hendelsen med dama som ljugde på seg p-piller.

Skjønner jo at det kan være litt traumatisk.

Her får jeg igjen for å ha et liv utenfor dol! ;o) Har han dårlige erfaringer med kvinnfolk som lyver på seg p-piller? Stakkars!

Men det beviser bare en eneste ting - mannfolk må ta ansvar for seg selv og snarest utvikle en p-pille for menn. Så kan de også få finne ut hva sånne piller kan gjøre med humøret til en ellers rolig og avbalansert kvinne ;o)

...ikke for det, min kjære mener nok at han allerde vet nok om det, hihihi....

Beste hilsen fra

Annonse

Det må sies at jeg har hatt en del halv-uforpliktende sex de siste årene. I disse forholdene er naturligvis ikke en unge ideelt.

Mine tanker rundt det med barn forandrer seg når jeg er i et fast forhold, med en jeg vil dele livet med, osv.

Naturligvis.

For øvrig ville jeg aldri vært kjæreste med noen jeg ikke kunne tenkt meg noe seriøst med.

Problemet mitt er at jeg sjelden møter noen jeg vil noe seriøst med. Og når jeg engang (kanskje) skal ha barn skal jeg ikke være noen helgepappa som ser ungen noen få ganger i måneden. Det er det det går på. I et fast og seriøst forhold fortoner naturligvis ungediskusjonen seg annerledes.

Åå du er litt god da ;)

Men jeg er helt enig i det du sier, kan man unngå å være helgpappa er jo det fint. Ville ikke vært det selv (ja det ble litt feil men du skjønner).

Men hvorfor møter du ingen du vil ha noe seriøst med.. litt kresen kanskje?

jeg ville heller aldri blitt kjæreste med noen jeg ikke kunne tenkt meg noe veldig seriøst med, hva er vitsen med det liksom?

Naturligvis.

Forøvrig er jeg i et fast forhold (enn så lenge) men her er det ikke mye ungediskusjon..

Gleder meg selvsagt til den tid, men det er leeenge til det.

Naturligvis.

en ting til, skulle ikke du vært på jobb?

Naturligvis.

Ok, jeg skal fatte meg i korthet (og være hyggelig! ;o) ):

Veldig enig i at unger hører til i faste forhold og veldig, ekstremt enig i at man aldri skal lyve på seg p-pillebruk og lure noen til å bli far mot sin vilje.

Se til å finne opp p-piller for menn, så er sorgene dine slutt ;o)

Får jeg lov til å skrive beste hilsen nå?

Det er mulig jeg er litt spesiell, men jeg pleier ikke å legge skjul på hva jeg mener om denne saken. Skremmer nok bort noen potensielle partnere ved både preik om dette og preik om at jeg ikke er ute etter noe mer enn det ligget den natta - selvfølgelig så ærlig at jeg forteller det før det har blitt noe på meg.

Altså: Hvis det er tilfelle at jeg ikke vil noe mer.

Kanskje ikke så rart jeg er singel. :)

Det er nok best du er singel.

Tenkt på å kappe strengene. Da har du full kontroll, nesten.

Naturligvis.

Med din bruk og kastmentalitet er det ikke rart du ikke finner noe varig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...