Gjest malun Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Med din bruk og kastmentalitet er det ikke rart du ikke finner noe varig. Mener du at det er bruk og kast-mentalitet når man ikke vil bli kjæreste med noen man ikke ser for seg en fremtid med? Eller at man ikke vil ha barn før man er i et stabilt forhold? Akkurat de holdningene er da veldig fornuftige, synes jeg. Det er mye bedre å være åpen om hva man er ute etter, enn å føre noen bak lyset og på den måten såre folk. Det er en mye verre mentalitet, synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173593-han-krever-abort/page/7/#findComment-1149808 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr Papp Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg er enig med deg i at denne fyren oppfører seg "litt" barnslig. Ja. Men på den annen side har han allerede nå gjort det klart hva han vil gjøre hvis uhellet skulle inntreffe. Man kan mene hva man vil om hva han sier, men faktum er at han sier det! Det må du forholde deg til når du fatter dine avgjørelser. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173593-han-krever-abort/page/7/#findComment-1149827 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Du leste innlegget mitt, ellers hadde du ikke vist hva du skulle svare! ;o) Ok, jeg lover å slutte etter dette, men jeg må bare få lov til å si at det ikke gjør noe om du lar mine innlegg forbli blå. Hvis du ikke har samme forhold til blå innlegg som jeg har til det å tråkke på kummlokk da ;o) Ellers så har jeg problemer med å fatte meg i korthet, og på et kurs i helgen lærte jeg at det var fordi jeg er en blå person! Beste hilsen fra Jeg er ikke noe god til å fatte meg i korthet selv, og hadde det ikke vært for dårlig tid og enorme mengder innlegg å svare på så hadde jeg nok lest og svart på ditt også. Men jeg måtte kutte ut noe, og da ble det det lengste. Skal skrive et oppklaringssvar senere, for det her har gått helt ut av sine proporsjoner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173593-han-krever-abort/page/7/#findComment-1149828 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ok, jeg skal fatte meg i korthet (og være hyggelig! ;o) ): Veldig enig i at unger hører til i faste forhold og veldig, ekstremt enig i at man aldri skal lyve på seg p-pillebruk og lure noen til å bli far mot sin vilje. Se til å finne opp p-piller for menn, så er sorgene dine slutt ;o) Får jeg lov til å skrive beste hilsen nå? "Se til å finne opp p-piller for menn, så er sorgene dine slutt ;o)" Jeg hadde vært den første til å ta dem i bruk. At det ikke finnes noe ennå ryktes å være fordi menn nekter å stille som forsøkskaniner. Dårlig av mannfolka. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173593-han-krever-abort/page/7/#findComment-1149832 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Med din bruk og kastmentalitet er det ikke rart du ikke finner noe varig. Jeg har aldri brukt noen. Nok et eksempel på at du ikke aner hva du snakker om. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173593-han-krever-abort/page/7/#findComment-1149836 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snø Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 "Se til å finne opp p-piller for menn, så er sorgene dine slutt ;o)" Jeg hadde vært den første til å ta dem i bruk. At det ikke finnes noe ennå ryktes å være fordi menn nekter å stille som forsøkskaniner. Dårlig av mannfolka. "At det ikke finnes noe ennå ryktes å være fordi menn nekter å stille som forsøkskaniner." Du skal ikke se bort i fra det ;o) "Dårlig av mannfolka." Du får melde deg frivillig... Holder de forresten ikke på å teste ut en p-sprøyte for menn nå? Mener jeg hørte om det på radioen. Den skulle være klar om sånn syv års tid... Men innen den tid skal du se du er trebarnspappa (forhåpentligvis frivillig...) ;o) Beste hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173593-han-krever-abort/page/7/#findComment-1149842 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snø Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg er ikke noe god til å fatte meg i korthet selv, og hadde det ikke vært for dårlig tid og enorme mengder innlegg å svare på så hadde jeg nok lest og svart på ditt også. Men jeg måtte kutte ut noe, og da ble det det lengste. Skal skrive et oppklaringssvar senere, for det her har gått helt ut av sine proporsjoner. Hihihi, ja jeg ser at du til dels får så ørene flagrer i denne tråden.... Men jeg må si at du ber om det da! Ellers må jeg si at det er ansvarlig å ikke sette barn til verden når man ikke føler at man er i stand til å ta vare på dem. Og at jeg sterkt betviler at du hadde vært i stand til å stikke om du ble far, selv om det var aldri så mye mot din vilje. Skal jeg psykoanalysere deg til at det kanskje er nettopp derfor du blir så stressa av tanken? Hadde du tatt så lett på det som du gir uttrykk for så hadde du gitt bæng i om du sådde noen frø her og der. Blå personer (liker i alle fall å tro at de) er gode menneskekjennere ;o) Beste hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173593-han-krever-abort/page/7/#findComment-1149852 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Mener du at det er bruk og kast-mentalitet når man ikke vil bli kjæreste med noen man ikke ser for seg en fremtid med? Eller at man ikke vil ha barn før man er i et stabilt forhold? Akkurat de holdningene er da veldig fornuftige, synes jeg. Det er mye bedre å være åpen om hva man er ute etter, enn å føre noen bak lyset og på den måten såre folk. Det er en mye verre mentalitet, synes jeg. Jeg mener det er bruk og kast og gå inn i intime forhold med personer man ikke har til hensikt å ha noe varig med uansett, uavhengig av om man er ærlig om det eller ikke. Gjensidig bruk og kast, er fortsatt bruk og kast. Tror ikke man styrker sine evner til å takle varige, forpliktende relasjoner ved å leve ansvarsløst. Man styrker heller ikke sine evner til å knytte seg til andre på den måten. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173593-han-krever-abort/page/7/#findComment-1149875 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg har aldri brukt noen. Nok et eksempel på at du ikke aner hva du snakker om. Se svar til Malun. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173593-han-krever-abort/page/7/#findComment-1149880 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 "Det kommer jo selvfølgelig an på jenta. Hva man har snakket om." Nei, det mener jeg det _ikke_ gjør. Ingen kan si 100% på forhånd hva de vil gjøre i en gitt situasjon. Man kan snakke om mye på forhånd, helt klart. Men man skal ikke satse livet sitt på at man lever etter det til syvende og sist. Å tro på forhånd at man er i stand til å ta abort er noe _helt_ annet enn å faktisk gjøre det den dagen man blir gravid. Å kreve sånne løfter av en man liksom skal være glad gjør man ganske enkelt ikke! "Å stole på et ons er jeg enig med deg i at er latterlig. Å stole på en kjæreste blir noe annet." Jeg synes rett og slett at man er en helt sinnsykt dårlig kjæreste når man krever at en eventuell graviditet skal ende i abort. Uansett om man i utgangspunktet er enige om at man ikke kan skal ha barn. Og det er jo en veldig enkelt ting å kreve for en mann. Men det er kvinnens kropp og hun som sitter igjen med eventuelle psykiske og fysiske ettervirkninger. "Ja, det er det. Og det er jo nettopp det han gjør. Han forteller henne ordrett at han ikke kommer til å ta ansvar." Jammen han HAR et ansvar!! Så lenge han har sex med jenta så kan han si og mene akkurat hva han vil om en eventuell graviditet. Men et hvert voksent menneske vet at sex kan føre til graviditet, og at ingen prevensjonsmidler er 100% sikre. Så da må han enten være forberedt på å ta eventuelle konsekvenser av at han har sex med motsatt kjønn, eller så får han skifte fil eller sette seg i en krok og runke! Makan til ansvarsfraskrivelse har jeg sjelden hørt på maken til! "Dersom dette blir et problem for jenta bør hun selvfølgelig ikke ha sex med han. Hun vet tross alt hvor hun har han og at ungen ikke får noen far." Du setter det hele på hodet! Det er HAN som ikke bør ha sex med henne (eller noen andre for den saks skyld...). HUN er i stand til å ta eventuelle konsekvenser av sex, han er ikke. Så hun må gjerne ha sex. Han derimot bør rett og slett la være. Inntil han en dag blir klar for å ta ansvar for eventuelle konsekvenser av sex med motsatt kjønn. Punktum. Jeg hadde ALDRI!!!! funnet meg i at min type hadde sagt til meg at han ville ha et sexliv, men ikke ta ansvar hvis det ble barn av det. Beste hilsen fra For det første: En gutt og en jente er sammen. Gutten er ærlig på hvor han står. Han vil ikke ha barn. Ikke faen. Han forteller jenta at han ikke stiller opp dersom uhellet er ute og hun velger å beholde barnet. Er denne mannen da en dårlig mann når han nekter å ta ansvar? Han har allerede gjorde det klinkende klart at han ikke kommer til å ta ansvar. Kjæresten hans vet dette. Vel vitende om hans innstilling til det med unger har hun sex med han, det går gæærnt, hun blir gravid, og gutten gjør som han har sagt: Han sniker seg unna, bort fra henne, bort fra ungen, og gjør bare det loven pålegger han i form av bidrag. Er det gutten eller jenta som er skyld i at denne ungen ikke får noen far? Spør du meg er det jenta. Hun visste hva hun gikk til når hun hadde sex med han, uansett hvor mye p-piller, kondomer, spiraler og gud-vet-hva jenta brukte. Hvis jeg var jenta ville ikke jeg hatt en sånn gutt. Det er jeg helt enig med dere i, men fra det til å påstå at fyren - som har vært 100 % ærlig hele veien - gjør noe galt eller er en dårlig mann fordi han gjør det han hele tiden har sagt han skulle gjøre, er jeg ikke med på. For min del hadde en situasjon som dette, med en jente jeg ikke hadde hatt de rette følelsene for, vært helvete på jord. Ikke fordi jeg ville sneket meg unna. Det ville jeg ikke gjort. Men situasjonen er ufattelig lite ideell, mildt sagt, fordi jeg har en slags romantisk forestilling om far, mor og barn. Ikke helgepappa, se ungen to helger i måneden samt en og annen onsdag. Er det virkelig så rart? Ikke ville det vært bra for meg, sannsynligvis ikke for mor, og jeg vil i hvert fall ikke si at noe sånt er spesielt gunstig for ungen. Selvfølgelig har jeg angst for å sette meg selv og et uskyldig barn i en sånn situasjon. Bør jeg sterilisere meg da? Slutte å ha sex? Vel, jeg er ingen religiøs fyr som mener sex er noe som hører ekteskapet til og noe man bør holde seg unna hvis man ikke kan ta "konsekvensene". Derfor har jeg heller ikke ons. Skulle jeg finne på å ha det bruker jeg kondom uansett hvor mye piller jenta sier hun går på. Ikke minst for å redusere faren for at pikken ramler av. Er jeg derimot i et elskerforhold hvor jeg faktisk kjenner jenta, og det gjør man jo ofte, har vi naturligvis snakket såpass sammen at vi blant annet vet hvor vi står i forhold til abortspørsmålet. Kan jeg være 100 % sikker selv om dette er diskutert? Selvfølgelig ikke. Men jeg har nå i det minste mitt på det rene i forhold til jenta dersom hun plutselig ikke tar abort likevel. Men nå er min erfaring at jentene heller ikke ser på det som spesielt lurt å få barn med en elsker. Naturligvis. De har like lite lyst til å bli alenmødre som jeg har til å bli et bidragsvrak som ser ungen alt for lite. I hvert fall de foruftige jentene. Det finnes selvsagt de som knuller på seg unger bevisst, men jeg tror jeg de siste årene har vært ganske heldig med oppegående elskerinner. Hva er galt med dette? Noen sier det vitner om at jeg ikke er voksen. Vel, jeg vil vel heller påstå at det vitner om at jeg er fornuftig og nettopp voksen. Det er alt for mange idioter som aldri burde hatt unger i utgangspunktet. Jeg har ikke lyst til å bli en av disse idiotene, og jeg ser i det minste selv at jeg fort kunne blitt det dersom jeg ble far nå. Noe jentene vet. Jeg forstår virkelig ikke hva som er galt med dette. I et fast og stabilt forhold stiller fort ting seg annerledes - også for meg. Jeg får dog ikke inntrykk av at det unge paret over er i et spesielt stabilt forhold. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173593-han-krever-abort/page/7/#findComment-1149895 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 "At det ikke finnes noe ennå ryktes å være fordi menn nekter å stille som forsøkskaniner." Du skal ikke se bort i fra det ;o) "Dårlig av mannfolka." Du får melde deg frivillig... Holder de forresten ikke på å teste ut en p-sprøyte for menn nå? Mener jeg hørte om det på radioen. Den skulle være klar om sånn syv års tid... Men innen den tid skal du se du er trebarnspappa (forhåpentligvis frivillig...) ;o) Beste hilsen fra "Du får melde deg frivillig... Holder de forresten ikke på å teste ut en p-sprøyte for menn nå? Mener jeg hørte om det på radioen. Den skulle være klar om sånn syv års tid... Men innen den tid skal du se du er trebarnspappa (forhåpentligvis frivillig...)" Vel, for å teste ut noe sånt bør man være i et fast forhold. Vil jeg tro. Det å bli frivillig pappa er selvfølgelig noe helt annet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173593-han-krever-abort/page/7/#findComment-1149900 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tips Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 For det første: En gutt og en jente er sammen. Gutten er ærlig på hvor han står. Han vil ikke ha barn. Ikke faen. Han forteller jenta at han ikke stiller opp dersom uhellet er ute og hun velger å beholde barnet. Er denne mannen da en dårlig mann når han nekter å ta ansvar? Han har allerede gjorde det klinkende klart at han ikke kommer til å ta ansvar. Kjæresten hans vet dette. Vel vitende om hans innstilling til det med unger har hun sex med han, det går gæærnt, hun blir gravid, og gutten gjør som han har sagt: Han sniker seg unna, bort fra henne, bort fra ungen, og gjør bare det loven pålegger han i form av bidrag. Er det gutten eller jenta som er skyld i at denne ungen ikke får noen far? Spør du meg er det jenta. Hun visste hva hun gikk til når hun hadde sex med han, uansett hvor mye p-piller, kondomer, spiraler og gud-vet-hva jenta brukte. Hvis jeg var jenta ville ikke jeg hatt en sånn gutt. Det er jeg helt enig med dere i, men fra det til å påstå at fyren - som har vært 100 % ærlig hele veien - gjør noe galt eller er en dårlig mann fordi han gjør det han hele tiden har sagt han skulle gjøre, er jeg ikke med på. For min del hadde en situasjon som dette, med en jente jeg ikke hadde hatt de rette følelsene for, vært helvete på jord. Ikke fordi jeg ville sneket meg unna. Det ville jeg ikke gjort. Men situasjonen er ufattelig lite ideell, mildt sagt, fordi jeg har en slags romantisk forestilling om far, mor og barn. Ikke helgepappa, se ungen to helger i måneden samt en og annen onsdag. Er det virkelig så rart? Ikke ville det vært bra for meg, sannsynligvis ikke for mor, og jeg vil i hvert fall ikke si at noe sånt er spesielt gunstig for ungen. Selvfølgelig har jeg angst for å sette meg selv og et uskyldig barn i en sånn situasjon. Bør jeg sterilisere meg da? Slutte å ha sex? Vel, jeg er ingen religiøs fyr som mener sex er noe som hører ekteskapet til og noe man bør holde seg unna hvis man ikke kan ta "konsekvensene". Derfor har jeg heller ikke ons. Skulle jeg finne på å ha det bruker jeg kondom uansett hvor mye piller jenta sier hun går på. Ikke minst for å redusere faren for at pikken ramler av. Er jeg derimot i et elskerforhold hvor jeg faktisk kjenner jenta, og det gjør man jo ofte, har vi naturligvis snakket såpass sammen at vi blant annet vet hvor vi står i forhold til abortspørsmålet. Kan jeg være 100 % sikker selv om dette er diskutert? Selvfølgelig ikke. Men jeg har nå i det minste mitt på det rene i forhold til jenta dersom hun plutselig ikke tar abort likevel. Men nå er min erfaring at jentene heller ikke ser på det som spesielt lurt å få barn med en elsker. Naturligvis. De har like lite lyst til å bli alenmødre som jeg har til å bli et bidragsvrak som ser ungen alt for lite. I hvert fall de foruftige jentene. Det finnes selvsagt de som knuller på seg unger bevisst, men jeg tror jeg de siste årene har vært ganske heldig med oppegående elskerinner. Hva er galt med dette? Noen sier det vitner om at jeg ikke er voksen. Vel, jeg vil vel heller påstå at det vitner om at jeg er fornuftig og nettopp voksen. Det er alt for mange idioter som aldri burde hatt unger i utgangspunktet. Jeg har ikke lyst til å bli en av disse idiotene, og jeg ser i det minste selv at jeg fort kunne blitt det dersom jeg ble far nå. Noe jentene vet. Jeg forstår virkelig ikke hva som er galt med dette. I et fast og stabilt forhold stiller fort ting seg annerledes - også for meg. Jeg får dog ikke inntrykk av at det unge paret over er i et spesielt stabilt forhold. "Vel vitende om hans innstilling til det med unger har hun sex med han, det går gæærnt, hun blir gravid,..." Og hun har skylda om det går galt? Enn han da, mener du da at han har hatt sex mot sin vilje, at han ikke kunne si nei? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173593-han-krever-abort/page/7/#findComment-1149909 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg mener det er bruk og kast og gå inn i intime forhold med personer man ikke har til hensikt å ha noe varig med uansett, uavhengig av om man er ærlig om det eller ikke. Gjensidig bruk og kast, er fortsatt bruk og kast. Tror ikke man styrker sine evner til å takle varige, forpliktende relasjoner ved å leve ansvarsløst. Man styrker heller ikke sine evner til å knytte seg til andre på den måten. mvh Din definisjon av "bruk og kast" er midt sagt merkelig. Jeg tror ingen av de elskerinnene jeg har hatt har følt jeg har brukt dem. Jeg har heller aldri følt at noen av dem har brukt meg (bortsett fra faenskapet i eksempelet over). Men det er klart: Hvis du mener det er ansvarsløst av to voksne mennesker som ikke har funnet sine livspartnere ennå og ha et sexliv, så lever vi uansett i to ulike verdener. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173593-han-krever-abort/page/7/#findComment-1149916 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 "Vel vitende om hans innstilling til det med unger har hun sex med han, det går gæærnt, hun blir gravid,..." Og hun har skylda om det går galt? Enn han da, mener du da at han har hatt sex mot sin vilje, at han ikke kunne si nei? Hvis hun vil beholde barnet burde hun ikke h ahatt sex med han når hun vet hvordan han stiller seg til akkurat det, er ikke verre enn det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173593-han-krever-abort/page/7/#findComment-1149920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 "Vel vitende om hans innstilling til det med unger har hun sex med han, det går gæærnt, hun blir gravid,..." Og hun har skylda om det går galt? Enn han da, mener du da at han har hatt sex mot sin vilje, at han ikke kunne si nei? Nei, han er like mye skyld i barnet. Selvsagt. Men han har gjort det klinkende klart for jenta at han ikke vil stille opp. Hun kan ikke komme etterpå og klage over at fyren ikke stiller opp når hun visste han ikke ville stille opp. Hvis hun trodde dette ville bli et problem burde hun holdt seg unna kølla hans. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173593-han-krever-abort/page/7/#findComment-1149921 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tips Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hvis hun vil beholde barnet burde hun ikke h ahatt sex med han når hun vet hvordan han stiller seg til akkurat det, er ikke verre enn det. Men om det skulle gå galt, skal hun da "tvinges" til å ta abort? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173593-han-krever-abort/page/7/#findComment-1149928 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tips Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Nei, han er like mye skyld i barnet. Selvsagt. Men han har gjort det klinkende klart for jenta at han ikke vil stille opp. Hun kan ikke komme etterpå og klage over at fyren ikke stiller opp når hun visste han ikke ville stille opp. Hvis hun trodde dette ville bli et problem burde hun holdt seg unna kølla hans. Og om hun da holdt seg unna kølla hans, så hadde det da blitt ett underlig forhold. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173593-han-krever-abort/page/7/#findComment-1149931 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Men om det skulle gå galt, skal hun da "tvinges" til å ta abort? Jammen hvis man har hatt denne diskusjonen før hun blir gravid, så vet hun jo hvor han står fra før av. Det jeg sier er at hvis hun da blir gravid, ja da bør hun ta abort, fordi hvis hun visste at han ikke ville ha barn og hun ikke var villig til å ta abort burde hun ikke hatt sex med han. Enkelt og greit. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173593-han-krever-abort/page/7/#findComment-1149942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tips Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jammen hvis man har hatt denne diskusjonen før hun blir gravid, så vet hun jo hvor han står fra før av. Det jeg sier er at hvis hun da blir gravid, ja da bør hun ta abort, fordi hvis hun visste at han ikke ville ha barn og hun ikke var villig til å ta abort burde hun ikke hatt sex med han. Enkelt og greit. Ja hadde dét vært meg, så hadde jeg ikke tort å ha sex med ham. Og et forhold uten sex, hva er det for slags forhold? Ikke sex før ekteskap da eller? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173593-han-krever-abort/page/7/#findComment-1149952 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ja hadde dét vært meg, så hadde jeg ikke tort å ha sex med ham. Og et forhold uten sex, hva er det for slags forhold? Ikke sex før ekteskap da eller? Da finner man ut at man ikke passer sammen da vettu, og går fra hverandre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173593-han-krever-abort/page/7/#findComment-1149954 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.