Gå til innhold

vond tann som er rotfylt

Anbefalte innlegg

Gjest Au-au-au-au

Har ei tann som jeg rotfylte for ca 5 år siden. Tannlegen min har fulgt med tanna hele tiden vha bilder for å sjekke om alt står bra til. For ca en mnd siden begynte det å dunke i tanna, pulsliknende dunking. Dette tiltok for ca 1 uke siden og denne uka gikk jeg til tannlegen for å sjekke. Nytt bilde ble tatt, men ingen utvikling. Iom jeg er forkjølet nå mente tannlegen at det kunne være bihulene som forårsaket verkingen. Noen som har erfart liknende ? Er det normalt å være så øm i tanna ? Samtidig nå er jeg øm oppover i kjeven men er usikker på om dette skyldes at jeg "binner" meg for mye nå når jeg går og kjenner etter. Takknemlig for synspunkter .

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173661-vond-tann-som-er-rotfylt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tannfeline

Har erfart lignende symptom som du beskriver, smerter av varierende omfang med ujevne mellomrom før det en dag "satte" seg skikkelig.

Hos meg var det betennelse i kjeven, måttetil kjevekirurg å få utført en rotspissamputasjon. Til tross for tannlegeskrekk og angst for kjevekirurg gikk dette fint, dog var brettet med Paralgin Forte aldri langt unna den første uka etterpå.

Lykke til, tannverk er no`dritt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...