Gå til innhold

noen menn som kan svare? og kvinner!

Anbefalte innlegg

Hvordan er deres erfaringer i forhold til om det er kvinner eller menn som har de beste orgasmene? Jeg er en jente som aldri har hatt problemer med å få orgasme og gir tydelig uttrykk for at det er deilig. Mannen min kommer også, men det er ikke så lett for meg å merke det... Han lager lite lyd og ofte er jeg usikker på om han har hatt orgasme... Det er ekkelt, da ligger jeg og lurer... Høres dette veldig rart ut? Pleier ikke menn å gi uttrykk for nytelse? Mannen min sier at han er vant til å måtte være stille fra da han var ung og bodde hjemme, men det er jo 10 år siden!

Og jeg kan ikke mase på han heller... Det hadde bare vært så greit om han ga litt mer uttrykk for nytelse. Det tenner meg, og så kunne jeg vært sikker på at han hadde det godt. Selv sier han at det trenger jeg ikke lure på for han vil jo ha sex ofte. Jeg føler av og til at han er altfor opptatt av meg og hvordan jeg har det. Skulle nesten ønske han var mer egoistisk av og til...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173665-noen-menn-som-kan-svare-og-kvinner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest roberta b

Beklager, men hva er problemet? Tulleinnlegg? Hvorfor tror du det?

Det kunne jo virke sånn da. Du lurer altså på om du eller han har best orgasme? Bare fordi han ikke skriker høyt når han kommer? Eller hva?

Orgamsme er individuelt, og det er også støy nivået. Tro ham du når han sier han har det godt.

Hvorfor i himmelens navn vil du at han skal være egoistisk?

Annonse

Beklager, men hva er problemet? Tulleinnlegg? Hvorfor tror du det?

Jeg kan heller ikke skjønne at dette skulle være et tulleinnlegg, og forstår godt at du savner noe hvis han ikke gir lyd fra seg når det går for han.

Alle mine har brølt og stønna voldsomt, jeg trodde alle gjorde det.

Det kunne jo virke sånn da. Du lurer altså på om du eller han har best orgasme? Bare fordi han ikke skriker høyt når han kommer? Eller hva?

Orgamsme er individuelt, og det er også støy nivået. Tro ham du når han sier han har det godt.

Hvorfor i himmelens navn vil du at han skal være egoistisk?

Jeg er ikke ute etter noe primalskrik hvis du oppfatter det sånn. Bare greit å vite hva som skjer liksom! Vet ikke hva dere andre er vant til, men det er jo normalt å gi litt uttrykk for at man har det godt? Det er jo tross alt en orgasme vi snakker om! For meg er det i alle fall ikke mulig å ha en orgasme uten at partneren min merker det. Da må jeg i alle fall legge veldige bånd på meg og det er jo ikke bra.

Du lurer på hvorfor jeg skulle ønske han var mer egoistisk. Fordi han er så opptatt av min opplevelse av sexen at det nesten blir et slags press på meg. Hvis ikke jeg får orgasme så er det liksom mislykket, og det er jo å dra det litt langt. Hans selvfølelse øker når jeg har det godt og det er jo naturlig. Men jeg vil gjerne få litt av den samme følelsen.. Vi kvinner trenger vel også det?

Jeg kan heller ikke skjønne at dette skulle være et tulleinnlegg, og forstår godt at du savner noe hvis han ikke gir lyd fra seg når det går for han.

Alle mine har brølt og stønna voldsomt, jeg trodde alle gjorde det.

Smerte og avsky stønn teller ikke da.

Gjest roberta b

Jeg er ikke ute etter noe primalskrik hvis du oppfatter det sånn. Bare greit å vite hva som skjer liksom! Vet ikke hva dere andre er vant til, men det er jo normalt å gi litt uttrykk for at man har det godt? Det er jo tross alt en orgasme vi snakker om! For meg er det i alle fall ikke mulig å ha en orgasme uten at partneren min merker det. Da må jeg i alle fall legge veldige bånd på meg og det er jo ikke bra.

Du lurer på hvorfor jeg skulle ønske han var mer egoistisk. Fordi han er så opptatt av min opplevelse av sexen at det nesten blir et slags press på meg. Hvis ikke jeg får orgasme så er det liksom mislykket, og det er jo å dra det litt langt. Hans selvfølelse øker når jeg har det godt og det er jo naturlig. Men jeg vil gjerne få litt av den samme følelsen.. Vi kvinner trenger vel også det?

Men da er han jo egoistisk da om din orgasme er viktigst for HAM.. Virker som en dårlig elsker...

Annonse

Tror ikke graden av støynivå er noe som ligger spesielt til menn eller kvinner.

Kan bare snakke av egen erfaring om kvinner, og der har det vært fra ganske så stille (i hvert fall lydmessig:-), til lydnivåer som har gjort det litt "anstrengt" å møte naboene senere.....

Så dette er nok høyst individuelt.

Gjest brown eyed blonde

Men da er han jo egoistisk da om din orgasme er viktigst for HAM.. Virker som en dårlig elsker...

Er du ikke litt for "enkel" nå? Trenger vel ikke være egoistisk å være opptatt av at partneren har det bra? Mange vil si det er et kjennetegn på en god elsker. Men det kan selvsagt gå for langt og bli litt "misforstått"

mil1365380270

Enhver person som utsetter den andre for det press at den må ha det slik og slik for at han selv skal være fornøyd virker på meg som en som ikke er så veldig bra.

Hun redd for at han er så opptatt av hennes nytelse, at han ikke passer på sin egen. En bekymring han har forsikret henne om at hun ikke trenger ha, da han ikke ville ønsket å ha sex så ofte, hvis han ikke hadde stor glede av det.

Etter min mening er de beste elskerne de som tenner på den andres nytelse, minst like mye som på selve akten.

Hun redd for at han er så opptatt av hennes nytelse, at han ikke passer på sin egen. En bekymring han har forsikret henne om at hun ikke trenger ha, da han ikke ville ønsket å ha sex så ofte, hvis han ikke hadde stor glede av det.

Etter min mening er de beste elskerne de som tenner på den andres nytelse, minst like mye som på selve akten.

Ja, selvsagt, men ikke dersom det føles som et press for den andre å måtte prestere noe hver gang. Det viktigste er jo at begge har det deilig, ikke at begge kommer x ganger, og at den andre blir skuffet om den andre ikke kommer da man vil osv.. Høres ut som han blir skuffet om ikke hun kommer og da er det noe galt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...