Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette er vel egentlig ikke et spørsmål... men et ønske! Et ønske om å bli gravid! Jeg tror snart jeg blir sprø, flere av mine venner er gravide/har barn. Så nå begynner jeg virkelig å føle presset... Har samboer, og vi har vært sammen lenge, men han er ikke helt der enda! Hva skal jeg gjøre? Bare godta hans meninger, eller være litt mer frempå? Jeg blir gal, sitter på nettet å ser på alt mulig som har med barn og graviditet og gjøre...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173686-et-lite-%C3%B8nske/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, jeg kjenner meg så godt igjen for noen år tilbake!!!

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men vet han at fruktbarheten reduseres allerede etter 30-års alderen? Vet han at det faktisk ikke er en selvfølge å få barn og at mange bruker lang tid - selv om man hører om venner og bekjente som får det til med en gang?

Min samboer har hele tiden hatt "god tid" og orket ikke snakk om timing, eggløsning, temperatur osv. Årene har gått og jeg var fullstendig klar over når i syklusen jeg var hele tiden og visste at muligheten var der ofte.

Nå i dag har vi så vidt begynt utredningen for uvfrivillig barnløshet og jeg lover deg at det er ikke noe moro, særlig ikke når stadig flere av vennene våre kommer med gode nyheter.

Snakk med han, prøv å få han til å innse at det er bedre at det skjer litt tidligere enn planlagt enn å havne i prøverørs-karusellen.

Nå satte jeg dette kanskje litt på spissen, men hvis du leser en del av innleggene her vil du se at ganske mange erfarer at det ikke er gjort på et samleie. Og det tror jeg gutter trenger å få en liten reminder på.

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173686-et-lite-%C3%B8nske/#findComment-1150506
Del på andre sider

Åh, jeg kjenner meg så godt igjen for noen år tilbake!!!

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men vet han at fruktbarheten reduseres allerede etter 30-års alderen? Vet han at det faktisk ikke er en selvfølge å få barn og at mange bruker lang tid - selv om man hører om venner og bekjente som får det til med en gang?

Min samboer har hele tiden hatt "god tid" og orket ikke snakk om timing, eggløsning, temperatur osv. Årene har gått og jeg var fullstendig klar over når i syklusen jeg var hele tiden og visste at muligheten var der ofte.

Nå i dag har vi så vidt begynt utredningen for uvfrivillig barnløshet og jeg lover deg at det er ikke noe moro, særlig ikke når stadig flere av vennene våre kommer med gode nyheter.

Snakk med han, prøv å få han til å innse at det er bedre at det skjer litt tidligere enn planlagt enn å havne i prøverørs-karusellen.

Nå satte jeg dette kanskje litt på spissen, men hvis du leser en del av innleggene her vil du se at ganske mange erfarer at det ikke er gjort på et samleie. Og det tror jeg gutter trenger å få en liten reminder på.

Lykke til!!!!

takk for en liten oppløfter!

Kanskje jeg burde ta det med ro, men som du sier simane, man kan jo aldri vite!

Lykke til til dere, jeg håper at alt ordner seg!

Både for meg og dere... :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173686-et-lite-%C3%B8nske/#findComment-1150633
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...