Gå til innhold

Hvor lang tid tar det før du/dere får orgasme

Anbefalte innlegg

Veit jo at dette er meget forskjellig. Men etter et godt forspiel, hvor lenge holder man på med selve samleiet?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg tror at våres (min og kjæreste) varer ganske kort-selv om jeg nyyyter det. Jeg er vel en av de få heldige som ikke har så vanskelig for å få orgasme.

-Men sånn når han trenger inn i meg så holder vi bare på 3-4 minutter før vi begge kommer.. Er dette vanlig? egentlig så kunne jeg ønske meg at det varte lenger, fordi tiden litt før orgasmen kommer syns jeg er best. -men jeg lar det stå til siden han kommer etter få minutter..

Fortsetter under...

Kommer ann på situasjonen og hvor langt foreplay vi har hatt. Klitoris oragsme kan jeg få veldig raskt, etter 2 minutter hvis jeg vil, men det bestemmer jeg selv. G-punkt orgamse tar mye lengre tid, ettersom jeg ikke får det så lett. Går vi inn for det, så får jeg det, men mine klitoris orgasmer er minst like deilige, særlig når vi bruker et lite vibrerende hjelpemiddel ;) Jeg velger som regel å komme når han skal komme så vi gjør det likt. Han kan også bestemme når han skal komme, så vi kommer når vi vil vi :0)

Gjest fort gjort

Typen er veldig utholdende så det kan ta opptil en time noen ganger, men vi bytter jo selvsagt litt stillinger da, jeg kommer oftest mange ganger før han, før vi kommer samtidig når han kommer.

å hjelp, det hørtes slitsomt ut! hadde jeg ikke orket... blir du ikke helt kjøttkake nedentil av så langvarig aktivitet da? holder meg til 4-5 minutter jeg, og sovner trett og fornøyd etterpå;)

å hjelp, det hørtes slitsomt ut! hadde jeg ikke orket... blir du ikke helt kjøttkake nedentil av så langvarig aktivitet da? holder meg til 4-5 minutter jeg, og sovner trett og fornøyd etterpå;)

er jo ikke hver gang da, bytter jo gså stillinger, mente bare at han kan holde seg så lenge jeg ønsker.

Annonse

Gjest lahila ole

Det hørtes kjedelig ut ja, men han kan jo øve seg opp til å ikke komme så raskt og du knan jo bare komme flere ganger når han lærer seg til å holde på litt lenger. Får ikke så mye utbytte av sexen da når det er feridg før det har begynt selv om dere begge kommer. Nærheten og kosen er jo viktig, og som du sier er det deilig før orgasmen sånn at den delen gjerne kan vare en stund.

15-20 min synes jeg er et minimum når man ikke er ute etter en kjapp en.

Vi kan holde på i en time uten at det går for mannen min. Har du noen tips?

Begynne forsiktig, ikke noe hast, ut og inn rolig. Kna litt forsiktig på ballene hans!

Avslutt rakst og hemningsløst!Det er et absolutt must for meg! -han sier det er veldig godt at jeg tar på testiklene sånn rett før han kommer!

Gjest ikke signatur

Begynne forsiktig, ikke noe hast, ut og inn rolig. Kna litt forsiktig på ballene hans!

Avslutt rakst og hemningsløst!Det er et absolutt must for meg! -han sier det er veldig godt at jeg tar på testiklene sånn rett før han kommer!

Jeg får ikke røre ham der... Jeg sitter oppå, og det blir jo slitsomt når man må holde på i "evigheter".... Men takk for tips:)

Jeg får ikke røre ham der... Jeg sitter oppå, og det blir jo slitsomt når man må holde på i "evigheter".... Men takk for tips:)

Hmm. Har du snakket med ham om dette? -Jeg og syns at det er slitsomt dersom jeg må være øverst under hele akten.. Viktig å bytte på å gjøre jobben..

-Hvorfor vil han ikke at du skal røre ham? Slik jeg har forstått det så elsker de fleste menn det.. Men klart alle er jo forskjellige når det kommer til sex og slikt.

Hvis han feks tar deg bakfra så har du lett tilgang til å ta på han hvor enn det måtte være..

Eller hva om du suger ham litt på forhånd, som en del av forspielet. Da går det ofte fortere for ham .. etter min erfaring.. (Men har egentlig ikke så gruelig mye erfaring da)

Viktig å ta dette opp med ham, selv om jeg forstår at det kan være vanskelig og kjipt.. Men jeg tok opp en gang med min partner om ulike ting og tang ang aktiviteter i senga. Det var dritvanskelig. Men etterpå!: Huhei hvor godt det ble!!

Annonse

Gjest ikke signatur

Hmm. Har du snakket med ham om dette? -Jeg og syns at det er slitsomt dersom jeg må være øverst under hele akten.. Viktig å bytte på å gjøre jobben..

-Hvorfor vil han ikke at du skal røre ham? Slik jeg har forstått det så elsker de fleste menn det.. Men klart alle er jo forskjellige når det kommer til sex og slikt.

Hvis han feks tar deg bakfra så har du lett tilgang til å ta på han hvor enn det måtte være..

Eller hva om du suger ham litt på forhånd, som en del av forspielet. Da går det ofte fortere for ham .. etter min erfaring.. (Men har egentlig ikke så gruelig mye erfaring da)

Viktig å ta dette opp med ham, selv om jeg forstår at det kan være vanskelig og kjipt.. Men jeg tok opp en gang med min partner om ulike ting og tang ang aktiviteter i senga. Det var dritvanskelig. Men etterpå!: Huhei hvor godt det ble!!

Han sier at det kiler. Det er ikke så ofte vi har sex, så da er det frustrerende når det ikke går for ham. Han er oppå meg i begynnelsen, men det er kun et par minutter... Så orker han ikke mer (han er i så dårlig form). Jeg synes det er kjedelig at jeg må gjøre hele jobben, men jeg gjør så godt jeg kan. Takk for svar:)

Han sier at det kiler. Det er ikke så ofte vi har sex, så da er det frustrerende når det ikke går for ham. Han er oppå meg i begynnelsen, men det er kun et par minutter... Så orker han ikke mer (han er i så dårlig form). Jeg synes det er kjedelig at jeg må gjøre hele jobben, men jeg gjør så godt jeg kan. Takk for svar:)

Typen min og synes at det kiler viss jeg er "overforsiktig" med å ta på ham. Selv om hans utstyr må behandles forsiktig så kan det fort bli kiling dersom man er for forsiktig.

-kanskje prøve litt suging på ham uten at du bruker hånda?..

Gjest ikke signatur

Typen min og synes at det kiler viss jeg er "overforsiktig" med å ta på ham. Selv om hans utstyr må behandles forsiktig så kan det fort bli kiling dersom man er for forsiktig.

-kanskje prøve litt suging på ham uten at du bruker hånda?..

Jeg tror jeg prøvde det en gang. Men... Jeg håper nå det går for ham neste gang vi har sex; det er en stund siden nå..

Gjest ikke signatur

Jeg tror nok vi hadde hatt sex oftere om det ikke tok lengre tid... (Se innlegg over.)

Luna21365380663

Det kommer an på hvor lenge vi holder på, hva som er planen liksom.. Noen ganger rekker vi ikke å skifte stilling før vi får orgasme, andre ganger blir vi så frustrerte når vi skal prøve ut en ny stilling at vi bare gir opp, fordi lysten har forsvunnet helt.. hehe.. men det har vel skjedd en eller to ganger da..

Vanligvis får vi orgasme samtidig (99% av gangene). Vi får det etter alt fra 2-15 min etter forspill. Vanligvis kanskje 7.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...