Gå til innhold

Når tilgi?1

Anbefalte innlegg

BjørnarBlåtann

Dama flirtet litt med en i klassa før jul, hun innrømte at hun var usikker på forholdet, bl.a. fordi jeg brukte mye tid på hobbyen min, litt for mye tid....

Men nå har hun funnet sin egen greie, og var på møte i kveld. Sa hun skulle være hjemme kl 22, men kom 3 timer senere, fordi ting hadde vært så "hektisk". Dette er frivillig arbeid. Jeg synes det var jævlig dårlig gjort av henne å ikke si ifra, og jeg er dritsur på henne, men jeg er og skeptisk pga det som skjedde før jul, er jeg urimelig? Han hun flirtet med var definitift ikke med på dette møtet, og jeg føler at hun elsker meg...

Er jeg bare paranoid?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173751-n%C3%A5r-tilgi1/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brown eyed blonde

Kan virke som du er litt paranoid, ja. Ingen grunn til å tro at hun har noe på gang med en annen, slik det høres ut for meg. Men det kan jo være hun kjeder seg i forholdet hvis du ikke investerer tid i henne? Kanskje hun vil få deg til å våkne litt? Husk at du aldri skal ta noen for gitt... Viser du henne ikke at du prioriterer henne vil hun kanskje ikke prioritere deg heller. Ta vare på henne hvis du vil beholde henne!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173751-n%C3%A5r-tilgi1/#findComment-1150191
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...