Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er rådvill og lurer veldig på dette:

Jeg skulle ta en angrepille i går ( kondomen sprakk), og tok en pille av pakken som lå i skuffen for så å finne ut at produktet har gått ut på dato ( lenge siden jeg kjøpte det).

Jeg dro innom apoteket dagen etter og spurte om hva jeg nå burde gjøre. De kunne ikke garantere for produktet og jeg valgte dermed å kjøpe nye angrepiller. Tok så en av disse og ventet 12 timer. I det jeg skulle ta siste pilel så gløttet jeg på esken og der stod det at man skulle"ta begge piller SAMTIDIG!!". Fikk panikk. Da jeg sjekka innholdsdeklarasjonene så er det ingen endring på hormonsammensetningen mellom de gamle og de nye angrepillene. Men hvorfor har de da endret bruksanvisning???

Er man like trygg om man gjør det på den "gamle" måten ( 1 pille rett etter og en 12 timer senere) eller den "Nye"” ( to piller samtidig)?

Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173761-norleveo-hvordan-bruke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...