Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Snille gutter får ingenting sies det, og jeg er helt enig.

Jeg mener selv jeg alltid har vært en sånn "snill gutt". Snill og hyggelig, men like spennende som å se maling tørke på veggen. Det er i alle fall det jeg tror damer syns om meg. Har den senere tid begynt å lure på om jeg egentlig stammer fra en annen planet, mange ganger virker det nemlig slik. I alle fall er jeg født uten mulighet for å lykkes på damefronten.

Jeg ser på meg selv som en relativt ressurssterk person med flere gode egenskaper. Likevel har jeg til gode å lykkes på damefronten. Gjennom studier har jeg vasset blant damer, likevel har det aldri blitt noen kjæreste. "Begynn på dansekurs" var det noen som sa. Som sagt så gjort. I og for seg morsomt det, selv om jeg har bevegelser som en tømmerstokk. Hadde nok kanskje vært enda mer morsomt dersom ikke jeg hadde fått en rørslig kar fra Sogn som dansepartner pga få påmeldte damer...

En annen ting er det at selv om jeg er relativt oppegående på flere områder, er det der med konversasjon med damer noe av det vanskeligste jeg kan tenke meg.. Ofte skjønner jeg først etter en tre-fire minutter hva det var hun egentlig mente, og da er det jo ofte for sent å si noe fornuftig.

Så... er det noen som sitter på en oppskrift på hvordan en stille og kanskje litt beskjeden kar skal finne seg et bra kjerringemne? :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173973-snille-gutter-f%C3%A5r-ingenting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

7

• Dorthe

4

• Hoggbarth

4

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Hva med å legge inn en kontaktannonse på div. nettsteder? Det er jo en stadig mer populær måte å finne en kjæreste og kanskje livsledsager. Det er også flere jenter som er aktive på slike sider nå, selv om det nok fortsatt er flere gutter enn jenter der. Så det er ingen garanti for at du får napp, men den som intet våger intet vinner! :-)

http://www.startsiden.no/kategorier/familie_og_livsstil/forhold_og_samliv/kontaktannonser/

ShitDiddelyDo

Humor. Det er trikset. Jeg er snill, grei, beskjeden. Men jeg har humor. Jeg tror det er trikset. Seriøst. Få humor. Hvis du ikke allerede har det. Og har du det må du bare bruke den.

Hvor du skal få den fra vet jeg ikke. Men humor er garantert trikset hvis man er snill, grei og beskjeden.

Gjest stoiker

Internett er en grei måte å øve seg på å "snakke" med damer på! Da får du betenkningstid - og øvelse. Og kanskje møter du noen du kan treffe, også.

Selv har jeg møtt mange ok personer på internett, og fått "arbeidet av meg" sjenansen jeg selv har. Er blitt mye modigere til å snakke med folk jeg møter på studier og andre steder.

Gjest tottlå

Humor. Det er trikset. Jeg er snill, grei, beskjeden. Men jeg har humor. Jeg tror det er trikset. Seriøst. Få humor. Hvis du ikke allerede har det. Og har du det må du bare bruke den.

Hvor du skal få den fra vet jeg ikke. Men humor er garantert trikset hvis man er snill, grei og beskjeden.

Mmm.... humor er faktisk tingen som kan sjarmere jenter i senk!!

Gjest fant mannen på nett!

Du viser helt tydelig at du har massevis av humor og selvironi!! :0) DET liker damer!

Internett er genialt for å bli "godt kjent" før man treffes. Legg inn en side om deg selv et eller annet seriøst sted på nett. Så skal du bare se...

Annonse

Gjest SkeptiskHunkjønn

Har en teori om at det rett og slett ikke finnes snille gutter - med det er en mulighet at du ganske enkelt ikke har fått kontakt med drittsekken i deg ennå?

Skulle det vise seg at dette ikke er tilfelle, og du faktisk er en grei kar, håper jeg vi møtes med tida.

Yours truly

Har en teori om at det rett og slett ikke finnes snille gutter - med det er en mulighet at du ganske enkelt ikke har fått kontakt med drittsekken i deg ennå?

Skulle det vise seg at dette ikke er tilfelle, og du faktisk er en grei kar, håper jeg vi møtes med tida.

Yours truly

Joda, det finnes faktisk snille gutter. Jeg er gift med èn av dem og har datet flere snille gutter før jeg ble gift...

Du snill, grei og beskjeden??? ikke det inntrykket jeg har fått av deg her på dol:)

Gjest SkeptiskHunkjønn

Joda, det finnes faktisk snille gutter. Jeg er gift med èn av dem og har datet flere snille gutter før jeg ble gift...

Isåfall må jeg ha fått alle dem du vraket, eller muligens henter jeg fram det værste i folk! *grøss*

Så hvor finner vi de snille guttene? På pub? Disco? Bingo? Føler ikke for å gå på dansekurs ;)

ShitDiddelyDo

Du snill, grei og beskjeden??? ikke det inntrykket jeg har fått av deg her på dol:)

Jeg er snill, grei (nesten det samme som snill) og beskjeden.

Helt sant. I starten er jeg i hvert fall ganske beskjeden. Snill og grei er jeg hele tiden.

Hadde du ikke fått inntrykk av meg som snill og grei? Makan!

Jeg er snill, grei (nesten det samme som snill) og beskjeden.

Helt sant. I starten er jeg i hvert fall ganske beskjeden. Snill og grei er jeg hele tiden.

Hadde du ikke fått inntrykk av meg som snill og grei? Makan!

Hvordan er det du prøver å framstille deg sjøl? Er det bare her inne du er bøllete ;o)

Annonse

Gjest baremei

Hei på du:)

Du har ihvertfall humor! Du klarte faktisk å sjarmere meg litegrann med bare det du skrev her;) Hva er tlf. nr ditt, hehe.

Nei, men seriøst-det er da vel mange jenter som er interessert i en snill og hyggelig fyr?! Bare vær deg selv, og ikke bli desperat, så dukker hun nok opp skal du se.

Gjest baremei

Ser du ikke at fyren her har humor? I såfall har du ikke humor selv, som ikke oppdager humoren hans altså! :)

ShitDiddelyDo

Ser du ikke at fyren her har humor? I såfall har du ikke humor selv, som ikke oppdager humoren hans altså! :)

Jeg leste ikke innlegget. Det hender jeg svarer på ting uten å lese annet enn overskriften.

Men nå leste jeg det og jeg likte den med "rørslig kar fra Sogn".

Joa, han har humor. Kanskje han bare trenger en ny skjorte!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...