Gå til innhold

Kan vi mindre pene også gå rundt naken i huset?

Anbefalte innlegg

Altså, jeg, som er litt lubben og har små hengepupper.. Har igrunn ikke sånne komplekser for kroppen min, men sånn i dagliglivet så kler jeg meg jo opp etter størrelsen min og det som kan passe fint på min kropp.

-Når jeg kikker ut av vinduet mitt og inn til leligheten ovenfor meg så er det et kvinnfolk som ofte går rundt naken, typen ser ikke ut tilå ha noe imot dette (såklart).. Men hun er jo veldreid.

-nå fortrekker jeg å ha gardinene trukket for om jeg skal gå rundt naken her, men siden jeg har den kroppen jeg har så er jeg redd at det hele vil bli litt turnoff når jeg får en type. Jeg mener, en ting er at han ser meg naken og slikt, det har jeg ingen problemer med. Men viss jeg skal gå rundt og fettet disser i takt med appelsinhuden ..

Det ser så deilig ut å kunne være så fri og kunne gå naken rundt med sin kjære til stedet.

-kroppen min er ikke akkurat et kunstverk..

Skavelankene kommer jo mer til syne når man vandrer omkring, så bør jeg la være ?

Fortsetter under...

Jeg synes ingen bør gå rundt naken slik at resten av verden ser det. En skal ikke prakke sine nakne kropp på andre (unntak er selvfølgelig ens kjæreste).

Du bør dermed trekke for gardinene, noe din nabo også burde gjort.

Men en mann som blir sammen med deg er jo glad i deg som du er og vil like dine nakne kropp. Ellers hadde han ikke vært sammen med deg. Det er mye mer turnoff med kvinner som gjemmer kroppen sin og ikke tør vise seg fram, enn de som har noen kg for mye.

Så gå rundt naken hvis du vil, men ikke prakk det på resten av verden.

Annonse

Gjest proculharem

Naboparet mitt har en lek, som ofte betraktes av nabolaget gjennom deres store vinduer med sparsomt med gardiner.

De løper nakne etter hverandre fra stuen, via kjøkkenet, entreen til stuen, rundt og rundt, til de tydeligvis ender på soverommet til slutt.

De er begge veldig stygge.

Gjest hobby_nudisten

Jeg kan vel ikke karakteriseres som noe glansbilde akkurat, men jeg går gjerne naken i huset når jeg er med kjæresten min.

Jeg nærmer meg 30, har født tre barn, har noen kilo ekstra, strekkmerker og hengemage.

Likevel er jeg glad i kroppen min og gjør det beste ut av det jeg har, jeg kler meg i sexy undertøy og fiffer meg opp for min kjære.

Når vi er alene og med gardinene trukket for, går vi begge to ofte nakne rundt i huset, det er befriende.

Og som andre sier også, føler man seg sexy, så ER man sexy!

Jeg kan vel ikke karakteriseres som noe glansbilde akkurat, men jeg går gjerne naken i huset når jeg er med kjæresten min.

Jeg nærmer meg 30, har født tre barn, har noen kilo ekstra, strekkmerker og hengemage.

Likevel er jeg glad i kroppen min og gjør det beste ut av det jeg har, jeg kler meg i sexy undertøy og fiffer meg opp for min kjære.

Når vi er alene og med gardinene trukket for, går vi begge to ofte nakne rundt i huset, det er befriende.

Og som andre sier også, føler man seg sexy, så ER man sexy!

Ekkelt å tenke på da at når man er på besøk til noen har de kanskje sitter der med ræv hølet tredd ned på sofaen... grøsse

mil1365380270

Ekkelt å tenke på da at når man er på besøk til noen har de kanskje sitter der med ræv hølet tredd ned på sofaen... grøsse

Hvor mange tror du har hatt sex på sofaen du har sittet i, eller for ikke å snakke om kjøkkenbordet du har spist ved ;-)

Annonse

Værsågod - om du har lyst og føler deg komfortabel med det.

Men jeg tror ikke det er bra for sexlysten at man til stadighet går nakne rundt i huset sammen når man gjør hverdagslige ting.

At man derimot gjør det av og til som del av parringsleken, kan være spennende og opphissende.

Værsågod - om du har lyst og føler deg komfortabel med det.

Men jeg tror ikke det er bra for sexlysten at man til stadighet går nakne rundt i huset sammen når man gjør hverdagslige ting.

At man derimot gjør det av og til som del av parringsleken, kan være spennende og opphissende.

Helt enig.

En naken mann med halvslapp kølle foran TV-en er liksom ikke noe som sier sex.

Heller ikke pupper i havregrøten.

Helt enig.

En naken mann med halvslapp kølle foran TV-en er liksom ikke noe som sier sex.

Heller ikke pupper i havregrøten.

Derfor synes jeg ikke det er noe stas med nudiststrender heller. Det blir liksom for mye nakenhet.

Derfor synes jeg ikke det er noe stas med nudiststrender heller. Det blir liksom for mye nakenhet.

Tror det er fint med en middelvei jeg. Flott med folk som er trygge på kroppen sin og ikke er redd for å vise frem kroppen til sin kjære.

Jeg selv har ingen problemer med det, og lokker rett som det er min kjære til sengs ved å "sprade" litt. Og vi sover nakne, dusjer sammen, beudrer hverandres kropper.

Og jeg går naken til og fra dusjen osv.

Men jeg driver ikke og lager middag, støvsuger eller spiser havregrøt naken da, alt til sin tid- og anledning:)

Tror det er fint med en middelvei jeg. Flott med folk som er trygge på kroppen sin og ikke er redd for å vise frem kroppen til sin kjære.

Jeg selv har ingen problemer med det, og lokker rett som det er min kjære til sengs ved å "sprade" litt. Og vi sover nakne, dusjer sammen, beudrer hverandres kropper.

Og jeg går naken til og fra dusjen osv.

Men jeg driver ikke og lager middag, støvsuger eller spiser havregrøt naken da, alt til sin tid- og anledning:)

Det finnes da vel ingen som har på seg klær fra og til dusjen?????

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...