Gå til innhold

Kan vi mindre pene også gå rundt naken i huset?

Anbefalte innlegg

Tror det er fint med en middelvei jeg. Flott med folk som er trygge på kroppen sin og ikke er redd for å vise frem kroppen til sin kjære.

Jeg selv har ingen problemer med det, og lokker rett som det er min kjære til sengs ved å "sprade" litt. Og vi sover nakne, dusjer sammen, beudrer hverandres kropper.

Og jeg går naken til og fra dusjen osv.

Men jeg driver ikke og lager middag, støvsuger eller spiser havregrøt naken da, alt til sin tid- og anledning:)

Jeg elsker også å være naken sammen med kjæresten min, særlig når det er veldig varmt i stua og alle gardiner er trukket for. Men da har parringsleken startet.

Alt til sin tid, og alt med måte. At man kan sprade usjenert nakne sammen er en selvsagt ting. Hvis man ikke tåler at kjæresten ser en naken i dagslys, er det fare på ferde.

Poenget mitt var at man kan miste litt tenning hvis nakenhet blir for hverdagssliggjort, hvis du skjønner hva jeg mener.

Jeg kan godt støvsuge naken, men da med han etter meg i en "ta meg om du kan"-lek.

Fortsetter under...

Tror det er fint med en middelvei jeg. Flott med folk som er trygge på kroppen sin og ikke er redd for å vise frem kroppen til sin kjære.

Jeg selv har ingen problemer med det, og lokker rett som det er min kjære til sengs ved å "sprade" litt. Og vi sover nakne, dusjer sammen, beudrer hverandres kropper.

Og jeg går naken til og fra dusjen osv.

Men jeg driver ikke og lager middag, støvsuger eller spiser havregrøt naken da, alt til sin tid- og anledning:)

Selvsagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...