Gå til innhold

mannen min liker ikke sex

Anbefalte innlegg

Gjest vil være anonym

I helge hadde eg og mannen min en krangel. Eg var sikker på at han hadde funnet seg annen dame for i det siste har han ikke villet ha sex med meg eller tilfredstille meg seksulet. Det nermeste vi har vært sex er at eg har sugd han. Han sa han ikke hadde hatt noen andre enn meg men det var bare at sex ikke lengre er noe godt

Eg spurte han hvorfor men han viste ikke hvorfor. Han sa bare at sex ikke lengre var godt. Å runke var best. Vi har en sønn på 4 sammen og vært gift i 7 månder.

Eg lurer på om det er noe galt med meg.

Er det noe vi kan gjøre for at han skal få sex lysten tilbake.

Håper det er noen som kan gi meg et råd om hva eg skal gjøre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/17409-mannen-min-liker-ikke-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ihvertfall ikke noe galt med deg!! Husk hvor mange grunner du også kunne ha for ikke å ha lyst på sex. Det er sikkert et eller annet som "plager" mannen din. Spør ham hva det er og om du kan hjelpe ham på noen måte. Og glem sexen en liten stund. Når eventuelle problemer blir løst, kommer sex-lysten tilbake!

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Det er ikke unormalt at sex-lysten forsvinner, for kortere eller lengre tid, i et fast parforhold.

Jeg synes heller ikke du er urimelig som spør ham hvorfor. Når han ikke vet svaret, eller kanskje ikke ønsker å prate om saken, synes jeg du fortjener å få andre på banen til å hjelpe dere videre.

Familiekontoret har god erfaring med slike parproblemer og kan tilby behandlingsmuligheter. Du kan kontakte familiekontoret direkte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...