Gå til innhold

Bakoverbøyd livmor og stillinger

Anbefalte innlegg

Gleder meg :-)

Hei

Jeg har lest noen ganger her inne at misjonærstillingen ikke er den beste ved bakoverbøyd livmor. Hvilke stillinger anbefales?

Jeg er i 3. pp og har helt siden jeg sluttet på p-ringen hatt sterke menssmerter, men ikke denne gangen.. Så jeg håper at kanskje denne gangen klarte vi det.Selv om jeg vet at det kan variere fra gang til gang. Har IKM 20. feb, så det er bare å krysse fingrene... :-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/174103-bakoverb%C3%B8yd-livmor-og-stillinger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønte ikke de forkortelsene dine...

Men uansett: Jeg har bakoverbøyd livmor, og har ikke hatt problem med å bli gravid (tre ganger). Tror ikke fasongen på livmor har noe å si for en eventuell graviditet.

Vi har prøvd mange stillinger :-)

Jeg skjønte ikke de forkortelsene dine...

Men uansett: Jeg har bakoverbøyd livmor, og har ikke hatt problem med å bli gravid (tre ganger). Tror ikke fasongen på livmor har noe å si for en eventuell graviditet.

Vi har prøvd mange stillinger :-)

Ja, det høres jo litt rart at det skulle hatt noe å si..

pp = Prøve periode

IKM = Ikke kommet mens (eller noe i den dur, Betyr hvertfall at det er den dagen du venter mens/håper den ikke kommer :-)) )

Ja, det høres jo litt rart at det skulle hatt noe å si..

pp = Prøve periode

IKM = Ikke kommet mens (eller noe i den dur, Betyr hvertfall at det er den dagen du venter mens/håper den ikke kommer :-)) )

OK. Takk for svar. Er de nye disse forkortelsene? jeg var jo gravid i fjor vinter og leste på DOL omtrent hver dag, men husker ikke akkurat de uttrykkene!

OK. Takk for svar. Er de nye disse forkortelsene? jeg var jo gravid i fjor vinter og leste på DOL omtrent hver dag, men husker ikke akkurat de uttrykkene!

Har ikke peiling. Er ganske ny her selv så jeg er er ikke helt 100 % på alle forkortelser jeg heller :-)

Jeg lærte forkortelsene på BiM, Barn i Magen, og det er flere her inne som også bruker dem. Kommer ikke på at ikke alle forstår dem.

IKM = Ikke kom mens!

(=den dagen en forventer mensen)for de som ønsker å bli gravide.

Eller Ikke-kommende mens hos dem som faktisk ble gravide i den pp, prøveperioden.

You see?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...