Gjest lara_c_22 Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 noen som bare blir mer forelska når dere har vært sammen ei stund? trodde det skulle bli mindre av den "wooow"-følelsen, men siste dagane har det bare sagt "pang!" og vært helt hærlig!!! tror jeg endelig virkelig har lagt merke til hvor snill og kjekk og god kjæresten min er=) jeg setter virkelig pris på han, og er vanvittig glad for å ha møtt en så utrolig snill gutt:D 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Ja, her kommer stadig nyforelskelsen tilbake, og det er herlig. Men nå har vi snart vært sammen i 7 år, så da går kanskje det også over. 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Ja,har opplevd det;) Får sånne "kick" perioder selv, der alt er bare herlig, og jeg blir forelska på nytt. Det er supert;) synd det ikke alltid kan være sånn;) 0 Siter
gammel røy Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Alt går i perioder, så også forelskelsen, det er min erfaring. Er gift på 18. året, og fremdeles hender det at forelskelsen flammer opp igjen... 0 Siter
sheba Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 du er heldig du:-) nyt det og pass godt på det du har.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.