Gå til innhold

Hva kan det være?

Gjest Eller er jeg heeeelt på viddene her?

Anbefalte innlegg

Gjest Eller er jeg heeeelt på viddene her?

Vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver her, for tror ikke at noen kan hjelpe meg med dette, men prøver alikevel...

Kjæresten min har oppført seg rart i det siste. Har spurt ham gang på gang hva det er ,men han sier at han ikke merker at han oppfører seg annerledes...Vil ikke mase på han heller, for da blir han i alle fall lei...Tror ikke at han er utro, det er ikke det, men jeg føler at han er lei av meg på en måte. Han spurt ham om det direkte også,men han sier at det ikke stemmer.

Jeg får ikke så mye oppmerksomhet fra han som før, og han blir ofte gretten hvis jeg nevner noe jeg ikke liker...

Greit, han har mye å tenke på osv for tiden, og han ringer meg ofte når han er på jobb og ute uten meg, og sånn, men jeg føler at noe ikke stemmer, og jeg prøver å si til meg selv at "nei, det er ingenting",men følelsen går ikke vekk.

Jeg ville gjort ALT for ham, og følte at han og ville det for meg, tidligere, men nå når jeg ber han om noe, så bruker han så langt tid på å gjøre det, eller glemmer det ut..

Føler ikke at han er så snill lenger...

Kanskje jeg bare overdriver...eller er paranoid. (er flink til sånne ting) Men hvordan få vekk den ekle følelsen at noe ikke stemmer?

Vi har også bestilt en ferie sammen, noen måneder framover, så hvis han hadde villet slå opp, hvorfor bestille ferie da? Tror ikke han vil slå opp heller...men lurer på hva som er feil. Hvorfor jeg har den merkelige følelsen....?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/174157-hva-kan-det-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurvalita

Jeg bestillte ferie med exen min jeg og, et halvt år i forveien, selv om jeg egentlig innerst inne hadde bestemt meg for å gå. Vet ikke hvorfor jeg gjorde det, var bare så naturlig å planlegge slikt, av gammel vane liksom.

Han er kasnkje i en down periode i forholdet. Er det noen spenning der da?

Gjest helt på viddene?

Jeg bestillte ferie med exen min jeg og, et halvt år i forveien, selv om jeg egentlig innerst inne hadde bestemt meg for å gå. Vet ikke hvorfor jeg gjorde det, var bare så naturlig å planlegge slikt, av gammel vane liksom.

Han er kasnkje i en down periode i forholdet. Er det noen spenning der da?

Spenning er det ja...akkurat som før..;) Kanskje jeg bare overdriver, vet ikke. Føler han snakker med meg på en annen måte også...uff.

Gjest mrs. noname

En periode før jul var min kjæreste omtrent sånn som du beskriver.

Og jeg spurte stadig vekk om hva som var galt, men han lovet dyrt og hellig at det ikke var noe galt, men jeg følte det på meg at det var noe.

Tiden gikk og jeg var helt fortvilet, ante ikke hva jeg skulle gjøre. Ville ikke mase så mye jeg heller.

Men så ved en tilfeldighet fant jeg ut at han slet med noen pengeproblemer som han ikke ville fortelle meg om.

Men jeg konfronterte ham med det, og da sa han at han ville ikke at jeg skulle vite det og bekymre meg over hans problemer, så derfor holdt han det skjult for meg og i tillegg gikk og grublet på dette hele tiden sånn at han var helt anderledes enn vanlig.

Nå når alt kom opp i dagens lys, og han har fått ryddet opp i problemet sitt, så er han tilbake til den gode gamle.

Så kanskje han går og tenker på noe som han ikke har lyst til å fortelle, som ikke nødvendigvis har med deg å gjøre.

logitech1365380817

Spenning er det ja...akkurat som før..;) Kanskje jeg bare overdriver, vet ikke. Føler han snakker med meg på en annen måte også...uff.

Slik hadde vi det i forholdet vårt også.

Merket på samboeren min at noe var galt, men hun sa det ikke var noe. Hun var mer og mer med andre venner, mindre tid til meg. Slik fortsatte det et par mnd, helt til hun dumpet meg til fordel for en annen..

Så aldri si aldri..

Gjest helt på viddene?

En periode før jul var min kjæreste omtrent sånn som du beskriver.

Og jeg spurte stadig vekk om hva som var galt, men han lovet dyrt og hellig at det ikke var noe galt, men jeg følte det på meg at det var noe.

Tiden gikk og jeg var helt fortvilet, ante ikke hva jeg skulle gjøre. Ville ikke mase så mye jeg heller.

Men så ved en tilfeldighet fant jeg ut at han slet med noen pengeproblemer som han ikke ville fortelle meg om.

Men jeg konfronterte ham med det, og da sa han at han ville ikke at jeg skulle vite det og bekymre meg over hans problemer, så derfor holdt han det skjult for meg og i tillegg gikk og grublet på dette hele tiden sånn at han var helt anderledes enn vanlig.

Nå når alt kom opp i dagens lys, og han har fått ryddet opp i problemet sitt, så er han tilbake til den gode gamle.

Så kanskje han går og tenker på noe som han ikke har lyst til å fortelle, som ikke nødvendigvis har med deg å gjøre.

Takk for svar;) ja,vet at han har mye å tenke på for tiden, og mesteparten forteller han til meg, men vet at han er sånn person også som ikke liker å snakke om alle bekymringene sine, eller tankene, men det kommer alltid ut til slutt på en måte...så jeg får vente å se hva som skjer;)

Annonse

Gjest helt på viddene?

Slik hadde vi det i forholdet vårt også.

Merket på samboeren min at noe var galt, men hun sa det ikke var noe. Hun var mer og mer med andre venner, mindre tid til meg. Slik fortsatte det et par mnd, helt til hun dumpet meg til fordel for en annen..

Så aldri si aldri..

Takk for svar. Nei, man vet aldri, men som sagt, jeg tror ikke han er utro, så... ;) Får se hva som skjer. Han er flink til å holde mesteparten inne, men sier det etter en stund...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...