Gå til innhold

Hva er det med kunstnere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

11

• amber sun

4

• Mary Poppins

3

• Carina82

2

ShitDiddelyDo

Haha, ok! Men noe informasjon/dokumentasjon må dere tydeligvis ha utvekslet :o)

Vi har begge skrevet en del på dol de siste årene. Får vel et visst inntrykk av hverandres filmsmak i løpet av så lang tid.

Dessuten har begge bilde av seg i dolgalleriet.

Kom ikke og fortell at dere har vært på date.....!?

Hehe, nei vi har ikke vært på date. Jeg er da en lykkelig gift kvinne!

Måtte bare dele at jeg hadde en eh..litt spesiell drøm hvor SDD var innblandet. Kjenner ham ikke, altså - men drømmene kan man jo som kjent ikke styre. ;o)

Gjest Elextra

Det er mye rart, vettu. En sånn bildesamling av toppløse dolere. Jeg har selvsagt sendt inn bilde av en som ikke er meg. Men de fleste andre der er nok reelle dolere.

Ah, ok. Ingen vits i at jeg legger inn bikinibildet jeg har fått tatt, med andre ord.

Annonse

Min far er et helvete å leve med, men alle på hans side av familien sier "han er jo kunstner" så da er det greit.

Ja, så lenge jeg og min søster slipper leve med han så! For meg blir han over-eksentrisk. Han sitter der og babler om at Jesus ble hentet av en UFO, mens jeg har besøk av en ny fyr... Men denne kisen var heldigvis fra Nord-Norge, så han bare sa at han var "kunstner" og at han derfor var sånn-Så var det greit.

Kunstnere er over-følsomme, eksentriske, de blir lett såret og vonbråten, gråter lett, lyver mye uten å evt skjønne det selv, er paranoide, er utro, drikker, har en slags utstråling som mange ser ut til å falle for-som jeg bare finner kvalm. Hver sin smak.

Min far ble ikke gift før han var nærmere 60. Da fikk han en datter som han så gjerne vil møte og truer stadig med å ta livet av seg om han ikke får møte henne. Mens jeg som er løsungen hans og 16 år eldre, meg har han aldri vært interessert i-Men nå skal jeg trøste han masse, han er jo så deprimert stakkar. Ja, for den nye kona(hun var i tyve-åra da de ble gift) holdt nå bare ut et par år selv.

Takke meg til fotballspillere, de som trener styrke og datainteresserte! :)

Mmm, siden faren din er sånn er nok alle andre kunstnere det også. Vi sier det sånn, hei hopp.

Annonse

Innbilsk, nei. Jeg forventer strengt tatt ikke annet enn at det store flertallet drømmer om meg.

Dere er tøffe som tør å innrømme det. De fleste andre sier ingenting. Pinglene. :)

Får vel stå fram jeg også da. Drømte om deg, MP og Amber her en natt, jeg...

ShitDiddelyDo

Får vel stå fram jeg også da. Drømte om deg, MP og Amber her en natt, jeg...

Vi burde snart lage et eget forum. Forum for de som har drømt om meg. Så kan dere tyde drømmene, diskutere dem opp og ned og i mente, finne ut om det var noe system i dem, osv.

Det hadde vært stas! :)

Vi burde snart lage et eget forum. Forum for de som har drømt om meg. Så kan dere tyde drømmene, diskutere dem opp og ned og i mente, finne ut om det var noe system i dem, osv.

Det hadde vært stas! :)

Du får ta det opp med Webbis da! Et Drømt-Om-SDD-I-Natt-Forum... Der blir det nok full aktivitet. Kunne kanskje tatt det i samarbeid med et Blande-Seg-Inn-I-Tottlås-Sexliv-Forum og Ambers-Anbefalinger-Forum.

Det er vel bare det at man har sine preferanser. Jeg har alltid vært fascinert av musikere, både klassiske utøvere og rock/pop. Jeg beundrer dem og blir lett betatt av de mannlige. Jeg er selv glad i musikk, og spiller på et lavere nivå.

Min venninne elsker idrettsutøvere, noe jeg overhodet ikke kan forstå, annet enn at det er på samme måte som med meg og musikere. Hun beundrer dem, fascineres av deres dyktighet og syns rett og slett en fyr er kjekk hvis han bedriver toppidrett. Hun trener mye og deltok litt i konkurranser før. Jeg tror kanskje det har noe med at man forsøker å utfylle/forsterke seg selv: Hvis ikke jeg kan være popstjerne, kan jeg (i fantasien eller virkeligheten) være sammen med en.

Noen har en forkjærlighet for rike menn. Noen for de veldig pene. Noen for kunstnere. Noen for kjendiser uansett kjendisgrunn.

Jeg tror det er veldig vanlig og at det er mange som deg. Kunstnere er ikke helt A4-mennesker, jeg syns også det er noe tiltrekkende og interessant ved det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...