Gå til innhold

Et utrolig teit og slitsomt spørsmål..

Anbefalte innlegg

Gleder meg :-)

..men jeg må bare spørre. Vet ikke om det er for å gi meg selv håp eller om det er for å avkrefte noe for meg selv. Jeg venter mens 20.feb, og hadde en skikkelig runde i høyet (opptil flere dager på rad) når jeg hadde EL, (ifølge babydreams sine tester). Vanligvis kan jeg merke at jeg skal ha mensen 7-10 dger før den skal komme, men denne gangen har jeg ikke merket noenting før idag. Jeg har masse luft i magen og er øm i området der livmoren er. Er symptomene på mens og grvididtet helt like? Er det ikke en ørliten forskjell en gang?? Bare litt? Noe som kan bekrefte at det ligger en liten spire i magen min? En bitte bitte liten forskjell??

Hvorfor skal dette være så vanskelig? Hvorfor er vi laget slik at vi skal gå rundt og være nervøse, nysgjerrige og bekymrede for om vi er /er ikke gravid? Huff.. for et problem. Et luksusproblem mener sikkert mange når vi tenker på andre problemer rundt om i verden, men for meg så er det virkelig et problem som jeg tenker mye på.. Tanken på at jeg kanskje aldri kan få barn skremmer meg virkelig.

Noen andre som føler det samme som meg? Dumt spørsmål... det er det helt sikkrt..

Lykke til alle sammen. Håper vi sees på sykehuset i oktober/november :-)

Fortsetter under...

Heia Gleder meg :-)

Jeg driver selvsuggesjon for meg selv om at det er ALT fortidlig å merke noen symptom, men nå når du nevner luft i magen rødmer jeg litt... Tror jeg bidrar rikeslig til div utslipp selv...*ler* Jeg var ikke klar over at det var ett symptom en gang jeg. Merker jeg blir mere utolmodig nå ja... Å, måtte helga komme fort!

Jeg har ikke like symptom på at mensen nermer seg fra gang til gang... Men hvis du har det og at det nå er annerledes... *trommevirvel* Tror mine forventninger hadde skutt i taket...

GUBBA så spennende det skal bli å høre! Er super spent både på egne og andres vegne...

*LYKKETILKLEM*

Gleder meg :-)

Heia Gleder meg :-)

Jeg driver selvsuggesjon for meg selv om at det er ALT fortidlig å merke noen symptom, men nå når du nevner luft i magen rødmer jeg litt... Tror jeg bidrar rikeslig til div utslipp selv...*ler* Jeg var ikke klar over at det var ett symptom en gang jeg. Merker jeg blir mere utolmodig nå ja... Å, måtte helga komme fort!

Jeg har ikke like symptom på at mensen nermer seg fra gang til gang... Men hvis du har det og at det nå er annerledes... *trommevirvel* Tror mine forventninger hadde skutt i taket...

GUBBA så spennende det skal bli å høre! Er super spent både på egne og andres vegne...

*LYKKETILKLEM*

Vet ikke om det er et symptom, men jeg pleier ofte få det så jeg håper det er et symptom ellers bør jeg se gjennom kostholdet mitt hehehehe :-)´

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...