Gå til innhold

Sår ved/på indre kjønnslepper

Anbefalte innlegg

Gjest svie indre kjønnslepper

Jeg oppdaget i går at jeg har fått noen sår i huden like ved kjedeåpningen, på innsiden av leppene. Området som er sårt er ganske rødt og det svir når jeg får urin på det eller tar på det.

Jeg hadde sex på søndag, og ble litt sår da, kan det være fra det? Eller kan det være at truseinnlegget jeg brukte i går har "gnagd" meg sår uten at jeg kjente det?

Hva kan dette være? Og hva kan jeg gjøre med det? Ser ingen byller eller vorter... Bare at det er litt rødt og svir.

Kan jeg smøre på aloe vera?

Jeg skal ut og reise om noen dager, til varmere strøk, er redd for at det kan sette seg infeksjoner...

Håper noen har mulighet til å svare meg :-)

Fortsetter under...

Gjest lara_c_22

hei.

jeg vet ikke hva det er, men jeg hadde noe lignende for en uke siden.. hadde det ca 5 dager, så begynte det å gå over..tenkte kanskje det kan være det samme....og da gikk det i alle fall over med meg=)

uansett får du ha lykke til, håper det går over, og så må du kose deg på tur;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...