Gå til innhold

Ka kan ha skjedd?

Gjest en som vil at alt ska vere perfekt

Anbefalte innlegg

Gjest en som vil at alt ska vere perfekt

Er sammen med en jente "17" som eg no har vert ilag med rundt en 3 måneder.

Hun er ikkje sånn som hopper til køys med en med engang det skjer noe liksom.Hun er ganske uerfaren..Ho kjenner ikkje kroppen sin i det hele tatt sier ho..

Vi har vel gjort det en 5-6 ganger no tenker eg og de fleste har vert misslykka..Først pga meg, da eg eg hadde litt prob med utholdenhet fordi eg stresset så jevlig om hun virkelig va klar for det eller ikkje.

Men det har gått bedre og bedre og sist va bare alt helt perfekt..

Så ikveld da vi skulle gjøre det så fikk ikkje hun det til.va ett eller annet som skjedde i underlivet hennes og eg fikk den ikkje helt inni, hun ble heller ikkje noe særlig våt, ikkje det at hun pleier å bli det men mindre enn vanlig..

Og det første eg tenker selfølgelig er at hun ikkje tenner på meg..

Hun ble lei seg og eg ble litt ifra meg..

Så eg bare lurer på om det er vanlig at dette skjer med litt uerfarne folk?

Kanskje det har noe med dette å gjøre:

1.hun ble ferdig med mensen på søndag.

2.eg brukte kondom og det hater hun.'

3. vi har prøvd å få til noe siden søndag men har blitt avbrutt hver gang så vi fikk ikkje sjangsen før idag.

Eg kan ikkje skjønne at hun eventuelt ikkje tenner på meg for det er hun som har prøvd å få til noe de siste dagene, og ber til gud om at det ikkje er det..

Vi går også veldig fint ilag.

Noen som har noen ideer eller ett eller annet så setter eg pris på det

takker

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/174337-ka-kan-ha-skjedd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Luna21365380663

Kan vel også legge til at hun ikkje er så glad i kroppen sin

Det kan være alt mulig. Men noe som slo meg er at du sier at hun ikke er så våt til vanlig.. Hva skal det bety? Hvem som helst kan vel sikle som en hund bare de får nok forspill? Og det kan jo gjerne ha noe med å gjøre at du ikke fikk den inn? Vet ikke hva dere gjør, men ikke stress. Og bruk så lang tid på forspill at du tror du svimer av. Så bruker du tre ganger så lang tid en gang til. Jenter trenger veeeeeeldig lang tid. Og da blir hun våt. Og bryr seg ikke om kroppen sin, eller tenker ikke på at det ikke gikk så perfekt sist gang.. osv..

Det mest turn-off som finnest er gutter som "sjekker" forholdene hvert andre minutt, for å kjenne om jenta er våt nok. Ikke gjør det. Bare "vit" at hun er våt. Når du begynner å nærme deg området med noe, så skal du _vite_ at hun vil ha deg- at hun er våt. Gi forspillet i alle fall en time. ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/174337-ka-kan-ha-skjedd/#findComment-1155649
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...