Gå til innhold

Forflyttelse av grenser - sex med mindreårige

Anbefalte innlegg

Gjest Maktmisbruk

Jeg opplever det som om det blir vanligere og vanligere at eldre har sex med mindreårige. Det er det inntrykket jeg har fra media.

Med mindreårige mener jeg ikke bare under seksuell lavalder. Jeg synes det er minst like forkastelig at en 50-åring har sex med en på 19 som at en på 17 har seg med en på 14.

Noen synspunkter på dette? Har det alltid vært slik? Er det bare blitt mer populært stoff for media? Blir det mer akseptabelt fordi man hører om det så ofte? Er det greit at ei jente på 18 er sammen med en på over 40?

Fortsetter under...

Gjest Ugga Bugga

Jeg tror ikke det er mer av dette enn før, men media skriver mer om sex enn før.

Jeg ser forsovidt ikke noe galt i at en 19-åring har et forhold til en 40-åring. Når man er 19 er man tross alt såpass voksen at man bør vite hva man gjør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...