Gå til innhold

familie...

Gjest kaldt i nord ja...

Anbefalte innlegg

Gjest kaldt i nord ja...

vet ikke helt hvilket forum jeg skal legge dette under, så jeg tar det her...

jeg synes det er helt utrolig hvor ulike jeg og noen i min familie er(ikke mine barn, da jeg ikke har barn, men foreldre/søsken etc.).

jeg blir litt frustrert da enkelte tror de bare kan bestemme alt, og mene at det de sier og gjør er riktig... må poengtere at vi alle er godt voksne, og bor hver for oss...

de forlanger at vi andre skal stille opp og gjøre alt for dem, men hva gjør de til gjengjeld?

kan ikke skrive så mange eksempel her, da alle er her inne...

men jeg synes det er feil at en av foreldrene og noen av søsknene skal stille opp og gjøre alt for noen av søsknene, mens de som forventer det, ikke gidder gjøre noe tilbake... er det mange som har det slik?

jeg begynner å bli utrolig lei av dette, og skjønner hvorfor mange familiemedlemmer ikke er venner ja...

vil gjerne høre andres opplevelser, for å se om det er bare hos oss det er slik..

med vennlig hilsen meg:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/174374-familie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjedelige greier..

Du får bare begynne å sette grenser for deg og dine, når dine søsken/andre fam.medl. begynner å mase om tjenester.

Hvis du vet at dette utelukkende går én vei, er det jo ingen vits å begynne å bortforklare eller forsøke å be om forståelse.

De hadde nok innsett dette for lengst, dersom de hadde hatt ønske om å være gjøre gjengjeld eller hatt sosiale antenner..

Bevisst eller ubevisst, irriterende er det jo, og lev livet ditt og sett grenser for de i situasjoner som er nødvendige.

Ingen vits å la slike folk forsure livet ditt i alle fall.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/174374-familie/#findComment-1156521
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...