Gjest kaldt i nord ja... Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 vet ikke helt hvilket forum jeg skal legge dette under, så jeg tar det her... jeg synes det er helt utrolig hvor ulike jeg og noen i min familie er(ikke mine barn, da jeg ikke har barn, men foreldre/søsken etc.). jeg blir litt frustrert da enkelte tror de bare kan bestemme alt, og mene at det de sier og gjør er riktig... må poengtere at vi alle er godt voksne, og bor hver for oss... de forlanger at vi andre skal stille opp og gjøre alt for dem, men hva gjør de til gjengjeld? kan ikke skrive så mange eksempel her, da alle er her inne... men jeg synes det er feil at en av foreldrene og noen av søsknene skal stille opp og gjøre alt for noen av søsknene, mens de som forventer det, ikke gidder gjøre noe tilbake... er det mange som har det slik? jeg begynner å bli utrolig lei av dette, og skjønner hvorfor mange familiemedlemmer ikke er venner ja... vil gjerne høre andres opplevelser, for å se om det er bare hos oss det er slik.. med vennlig hilsen meg:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/174374-familie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Kjedelige greier.. Du får bare begynne å sette grenser for deg og dine, når dine søsken/andre fam.medl. begynner å mase om tjenester. Hvis du vet at dette utelukkende går én vei, er det jo ingen vits å begynne å bortforklare eller forsøke å be om forståelse. De hadde nok innsett dette for lengst, dersom de hadde hatt ønske om å være gjøre gjengjeld eller hatt sosiale antenner.. Bevisst eller ubevisst, irriterende er det jo, og lev livet ditt og sett grenser for de i situasjoner som er nødvendige. Ingen vits å la slike folk forsure livet ditt i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/174374-familie/#findComment-1156521 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.