Gå til innhold

Skal hvertfall ikke pule i kveld!!

Anbefalte innlegg

sa min mann til meg her en dag.

Etter å ha byttet medisiner har jeg fått sexlysten min tilbake!! Hurra sier jeg, men min mann er visst ikke helt enig... Vi hadde hatt sex to kvelder på rad da jeg dagen etter på fikk beskjed at det ikke ble noe sex i kveld. Før disse to dagene hadde vi ikke hatt sex på fjorten dager. Da han sa det tenkte jeg, helt greit det liksom, men hvorfor fastslå det allerede nå liksom? Så sier han at han ikke hadde hatt lyst på sex kvelden før, at jeg var overivrig og ikkke tok hans signaler. For han var egentlig for trøtt og utslitt. Kjekkt å si det dagen etterpå... Føler meg som en nymfo overgriper.... Føler at jeg er mer kåt på ham, enn omvendt. Det er ikke noen god følelse, og jeg kommer ikke til å ta initiativ til sex på lenge... Hele selvfølelsen på det området er knust.

Overreagerer jeg? Har ingen venninner jeg vil diskutere dette med (eller vår sex i hele tatt for den del...)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/174440-skal-hvertfall-ikke-pule-i-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Nei, du overreagerer ikke. Hadde en jente fortalt meg at hun kvelden før hadde sex med meg bare for å tilfredsstille meg, og så gitt uttrykk for at hun ikke hadde hatt det noe kult, ville jeg blitt jækla fornærmet selv.

Spesielt forstår jeg det når han plutselig utbrytter at han "i hvert fall ikke skulle ha sex i kveld", som om det var en grusom ting å ha med deg, og noe han egentlig bare gjør for å være grei. Men ikke mer enn nødvendig.

Nei, du overreagerer ikke.

Takker for svar.

Vil legge til at jeg tar ett nei for ett nei.Ingen skal ha sex når en ikke vil. Skal ikke legge skjul på at en kan bli skuffa når en blir avvist eller møter en kald skulder, men jeg respekter at en ikke alltid er i form. For all del, er ikke klar hele tiden jeg heller.

Syns det svidde sånn at han følte han måtte forsikre seg allerede tidlig på dagen at han ikke måtte ha sex. Og fortelle meg at gårsdagens ikke var noe særs, underforstått, jeg "overfalt" ham.

Må legge til at vi ikke har krangla, og komentaren kom "ut av det blå" mens vi laga middag.

Er hvertfall såra, og det siste jeg har lyst på er sex. Så det stemmer forsåvidt det han sa.....det blir ikke sex i kveld....garantert!

Annonse

mil1365380270

Egentlig så var det ikke noe feil å si det. Men siden man er så sårbar på det området, må man trå varsomt, og han tråkket vel litt feil.

Du tar det i verste mening at han sa fra at han ikke ville ha sex. Men det kan hende han gjorde det for å slippe å avvise og såre deg senere på kvelden.

Noen liker å bli overfalt, andre ikke, og det må man få lov til å si fra om :-)

Vet ikke om jeg er helt enig i de andre svarene du har fått her. Det jeg er enig i er at kommentaren hans er dumt sagt.

Du sier selv at du nå endelig har fått sexlysten tilbake, det betyr at den har vært laber en stund. Det betyr igjen at mannen din har fått mye mindre sex enn han har hatt lyst til. Han har selvsagt merket at du ikke har vært så lysten, enten ved direkte avslag eller ved holdninger.

Han har helt sikkert følt seg avist mange ganger, men nå som du blir avvist en gang så hyler du og føler deg støtt.

Etter svarene å dømme er det greit å avvise mennene, men gud hjelpe meg hvis en kvinne blir avvist.

Å bli avvist gang på gang er ikke noe moro for hverken en mann eller en kvinne og selvsagt kan dette gjøre noe med selvtilliten.

Forventer du at han skal ta initativ igjen selv om han har blitt avvist langt flere ganger enn deg? Etter det du sier her, mener jeg at du har et større ansvar i å fortsatt vise initativ enn han, hvis mine forbehold er riktige.

Vet ikke om jeg er helt enig i de andre svarene du har fått her. Det jeg er enig i er at kommentaren hans er dumt sagt.

Du sier selv at du nå endelig har fått sexlysten tilbake, det betyr at den har vært laber en stund. Det betyr igjen at mannen din har fått mye mindre sex enn han har hatt lyst til. Han har selvsagt merket at du ikke har vært så lysten, enten ved direkte avslag eller ved holdninger.

Han har helt sikkert følt seg avist mange ganger, men nå som du blir avvist en gang så hyler du og føler deg støtt.

Etter svarene å dømme er det greit å avvise mennene, men gud hjelpe meg hvis en kvinne blir avvist.

Å bli avvist gang på gang er ikke noe moro for hverken en mann eller en kvinne og selvsagt kan dette gjøre noe med selvtilliten.

Forventer du at han skal ta initativ igjen selv om han har blitt avvist langt flere ganger enn deg? Etter det du sier her, mener jeg at du har et større ansvar i å fortsatt vise initativ enn han, hvis mine forbehold er riktige.

Godt innlegg!

Jeg syns du overreagerer en smule. Dumt sagt av mannen, selvfølgelig. Men det høres ut som det handler vel så mye om kommunikasjonen dere imellom som det at han avviste deg seksuelt. Istedenfor å "hevne" deg ved å ikke ta initiativ, burde dere snakke sammen om dette.

mener ei

Helt enig.

Annonse

Er helt enig med mrxx her.

Du har avvist han før dette, men så fort du blir avvist så er selvfølelsen din knust og du vurderer å ikke ta iniativ lenger? Hva med han før da? Snakk om dobbeltmoral.

Han så kanskje at du ble svært lei deg når han avviste deg og ønsket å unngå dette en gang til, og derfor sa han fra på forhånd, slik at du skulle slippe det en gang til.

Du overreagerer noe helt utrolig.

Gjest Elextra

Håper dere så på Holmgang i går. Jeg så det ikke, men vet at temaet var sex og samliv og dette med å ha sex selv om man ikke har lyst.

Det var vel bare et tidsspørsmål før dette temaet skulle opp i Holmgang, ja!

Selv så jeg ikke programmet, men synes jeg hører spørsmålet "Er det riktig å nekte sitt livs utkårede kjærtegn og sex over lengre tid. Hvis ja, ring XXXXX". Kjempespennende meningsmåling.

Gjest KariKruskakli

Det er noe med måten man sier ting på også.

Jeg forsto det slik at det ikke var selve avvisningen hun reagerte på, men måten det ble sagt.

Gjest snart41

Er helt enig med mrxx her.

Du har avvist han før dette, men så fort du blir avvist så er selvfølelsen din knust og du vurderer å ikke ta iniativ lenger? Hva med han før da? Snakk om dobbeltmoral.

Han så kanskje at du ble svært lei deg når han avviste deg og ønsket å unngå dette en gang til, og derfor sa han fra på forhånd, slik at du skulle slippe det en gang til.

Du overreagerer noe helt utrolig.

Typpisk. Vi syter for at menna har lyst bestandig, og når vi kommer opp i åra tåler vi dårlig avvisning selv.

Må innrømme det ja.

Hadde jeg tenkt på det tidligere hadde jeg vært pokkers så mye mer forøyd med meg selv. Men jeg tar det igjen :-)

"Føler at jeg er mer kåt på ham, enn omvendt. Det er ikke noen god følelse, og jeg kommer ikke til å ta initiativ til sex på lenge... "

Nå tar jeg en av setningene dine ut av sammenhengen. Jeg skjønner at du er såret over ordvalget hans, men du skal ikke reagere negativt på at du er mer kåt enn han.

I de fleste forhold vil den ene være mer kåt enn den andre (hvem det er kan variere), det skal da noe til at man er helt lik på dette området hele tiden.

Hvis den som er mest kåt skal føle at det er en dårlig følelse å være mest kåt og derfor avstå fra å ta initiativ - da vil det bli lite sex rundt om i de tusen hjem!

Gjest snart41

Takker for svar.

Vil legge til at jeg tar ett nei for ett nei.Ingen skal ha sex når en ikke vil. Skal ikke legge skjul på at en kan bli skuffa når en blir avvist eller møter en kald skulder, men jeg respekter at en ikke alltid er i form. For all del, er ikke klar hele tiden jeg heller.

Syns det svidde sånn at han følte han måtte forsikre seg allerede tidlig på dagen at han ikke måtte ha sex. Og fortelle meg at gårsdagens ikke var noe særs, underforstått, jeg "overfalt" ham.

Må legge til at vi ikke har krangla, og komentaren kom "ut av det blå" mens vi laga middag.

Er hvertfall såra, og det siste jeg har lyst på er sex. Så det stemmer forsåvidt det han sa.....det blir ikke sex i kveld....garantert!

Hvorfor ikke si til han at du endelig skjønner hvordan han har hatt det før?

Kanskje det er fint for han å høre at du også prøver å være real?

Den er fryktelig umodent å bare se dette fra din side.

Ja, du overreagerer. Og du bør se lengre enn til denne enkeltepisoden og ordvalget hans.

Jeg er helt enig med mrxx. Dere var i utakt før, men da var det du som ikke hadde lyst. Dere er i utakt nå, og nå er det han som ikke har lyst.

Prøv å sett deg inn i hvordan han følte det da han ble avvist. Det er ikke noe lettere for en mann å takle avvisning.

Og det er vel ikke bare for han å plutselig skru på knappen igjen. Avvisning over tid fører til at sexlysten blir redusert.

Du bør altså gi ham litt tid og litt forståelse nå. Ikke heng deg opp i replikken hans, som selvsagt var klønete.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...