Gå til innhold

Skal hvertfall ikke pule i kveld!!

Anbefalte innlegg

Gjest skjønner deg jeg

Takker for svar.

Vil legge til at jeg tar ett nei for ett nei.Ingen skal ha sex når en ikke vil. Skal ikke legge skjul på at en kan bli skuffa når en blir avvist eller møter en kald skulder, men jeg respekter at en ikke alltid er i form. For all del, er ikke klar hele tiden jeg heller.

Syns det svidde sånn at han følte han måtte forsikre seg allerede tidlig på dagen at han ikke måtte ha sex. Og fortelle meg at gårsdagens ikke var noe særs, underforstått, jeg "overfalt" ham.

Må legge til at vi ikke har krangla, og komentaren kom "ut av det blå" mens vi laga middag.

Er hvertfall såra, og det siste jeg har lyst på er sex. Så det stemmer forsåvidt det han sa.....det blir ikke sex i kveld....garantert!

Jeg tolker det dit at du er GLAD for å ha lyst igjen. At det har hengt over deg at du ikke har hatt lyst, og i denne settingen også har hatt dårlig samvittighet ovenfor HAM.

Så når du endelig er "oppe og går" igjen, og tror at han skal bli glad for det. Så får du det motsatte slengt i trynet.

Skjønner NØYAKTIG hva du føler! Og jeg synes du skal fortelle mannen din på en rolig behersket måte hva du tenkte/følte. Beklage til ham hvis han følte seg "voldtatt", og be ham være litt mer tydelig i signalene sine på FORHÅND hvis han EGENTLIG ikke vil...

Du hadde ønsket at han savna deg litt, slik du tydeligvis har savnet ham! Ja jeg skjønner at du har lyst til å trekke deg tilbake igjen...

Fortsetter under...

Jeg tolker det dit at du er GLAD for å ha lyst igjen. At det har hengt over deg at du ikke har hatt lyst, og i denne settingen også har hatt dårlig samvittighet ovenfor HAM.

Så når du endelig er "oppe og går" igjen, og tror at han skal bli glad for det. Så får du det motsatte slengt i trynet.

Skjønner NØYAKTIG hva du føler! Og jeg synes du skal fortelle mannen din på en rolig behersket måte hva du tenkte/følte. Beklage til ham hvis han følte seg "voldtatt", og be ham være litt mer tydelig i signalene sine på FORHÅND hvis han EGENTLIG ikke vil...

Du hadde ønsket at han savna deg litt, slik du tydeligvis har savnet ham! Ja jeg skjønner at du har lyst til å trekke deg tilbake igjen...

Hallo? Har du lest det hun skrev?

"og be ham være litt mer tydelig i signalene sine på FORHÅND hvis han EGENTLIG ikke vil..."

Når han i klartekst sa at han ikke ønsket sex en dag så tok hun dette ille opp, det var jo hovedproblemet her. Ikke får han si fra på forhånd og ikke får han si fra i ettertid. Hva pokker skal stakkaren gjøre da? Holde kjeft og late som ingenting?

Hvorfor skal han tilpasse seg henne når hun plutselig snur og ønsker mer sex? Hun gjorde jo ikke det for han. Hvorfor er det verre at han avviser henne enn at hun avviser han?

Gjest skjønner deg jeg

Hallo? Har du lest det hun skrev?

"og be ham være litt mer tydelig i signalene sine på FORHÅND hvis han EGENTLIG ikke vil..."

Når han i klartekst sa at han ikke ønsket sex en dag så tok hun dette ille opp, det var jo hovedproblemet her. Ikke får han si fra på forhånd og ikke får han si fra i ettertid. Hva pokker skal stakkaren gjøre da? Holde kjeft og late som ingenting?

Hvorfor skal han tilpasse seg henne når hun plutselig snur og ønsker mer sex? Hun gjorde jo ikke det for han. Hvorfor er det verre at han avviser henne enn at hun avviser han?

Når han dagen ETTER kommer og beklager seg for at hun har hoppet på ham. Så har han ikke vært tydelig nok nei.

Dette handler heller ikke om at det er "ok for kvinner å avvise men ikke for menn", slik du vil ha det til.

mil1365380270

Når han dagen ETTER kommer og beklager seg for at hun har hoppet på ham. Så har han ikke vært tydelig nok nei.

Dette handler heller ikke om at det er "ok for kvinner å avvise men ikke for menn", slik du vil ha det til.

Han har vel ikke så mye trening i å være den som avviser kanskje. At han gjør det på en måte som blir oppfattet som feil en eneste gang, må være lov.

Hvis hun tenker tilbake, kommer hun sikkert på et par ganger hun har avvist han på en måte han har oppfattet som sårende.

Er vel en grunn til at han ikke bare gladelig stuper rett tilbake i halmen med en gang det passer for henne.

Flott med tilbakemeldinger, forstår bedre han side av saken nå..tror jeg.

Vil legge til at jeg ikke kommer til å avvise ham neste gang han vil ha sex for å "ta hevn", men sexlysten min ramla i kjelleren etter denne komentaren. Mulig jeg overreagerer og er umoden, men jeg trenger litt tid for å komme i stemning igjen.

Etter laber sexlyst over flere år er det deilig å kjenne begjær igjen. Tok for gitt at han også var glad for det.... Er vel litt skuffa.

Men for all del, sex er ikke alt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...