Gå til innhold

Med eller uten kondom?

Anbefalte innlegg

Min kone og jeg debuterte analt for et par uker siden. Det var en opplevelse om ga mersmak for begge, men den første gangen brukte vi kondom og glidemiddel.

Etterhvert ønsker vi å avansere litt og evt. droppe kondomen - jeg har lyst til å komme inne i henne.

Før vi prøver - er det noen god (medisinsk) grunn til at kondomen burde være på? Er det også noen som har noen tips om stillinger (vi gjorde det "doggi style" denne gangen) som øker nytelsen ytterligere for henne? Evt. andre tips? Føler at vi har mange gode opplevelser på lur fremover......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/174444-med-eller-uten-kondom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri brukt kondom ved analsex, og har heller aldri hatt noen problemer pga dette.

Min kjærstes favorittstilling er når hun ligger på magen/siden med ene benet litt trukket opp. Jeg står på knærne, og mens jeg "tar henne" kan jeg også komme til med hånden for å stimulere klitoris.

Anbefales;-)

Min mann kan ikke komme i meg analt uten kondom, for da blir det så forferdelig ekkelt etterpå (når det renner ut igjen). Tanken på det gjør det slik at jeg ikke kan ha noen glede av sexen hvis ikke han lover å komme utenfor, eller har kondom. Har hørt om folk som setter klyster el. først, det ville sikkert hjelpe på problemet, men blir litt vel mye styr for meg.

Det viktigste er jo at det ikke kommer bakterier fra tarmen (via penis eller fingre) til skjeden. Det kan gi både akutte infeksjoner (som urinveisinfeksjoner), og alvorlige langvarige sykdommer (alle typer fremmede bakterier i skjeden kan øke sjansen for senere livmorhalskreft).

Så bruker man ikke kondom, bør man legge inn en dusjseanse før man evt fortsetter..

Og håndvask hvis fingrene er med på samme "leken".

Annonse

Gjest Korin:-)

Min mann kan ikke komme i meg analt uten kondom, for da blir det så forferdelig ekkelt etterpå (når det renner ut igjen). Tanken på det gjør det slik at jeg ikke kan ha noen glede av sexen hvis ikke han lover å komme utenfor, eller har kondom. Har hørt om folk som setter klyster el. først, det ville sikkert hjelpe på problemet, men blir litt vel mye styr for meg.

hm...dette problemet har jeg aldri hatt. Min eksmann kom alltid inni meg, men det rant aldri ut igjen...Kom jo ut når jeg skulle på do. Men kan jo forstå at du ikke liker det om det renner ut etterpå!

Syns faktisk at det har vært en av fordelene med analsex, foruten at det er utrolig herlig da. SYns det er så irriterende når vi har vanlig samleie og mannen kommer inni meg, for da renner det ut!!

Gjest sommerogsol

hm...dette problemet har jeg aldri hatt. Min eksmann kom alltid inni meg, men det rant aldri ut igjen...Kom jo ut når jeg skulle på do. Men kan jo forstå at du ikke liker det om det renner ut etterpå!

Syns faktisk at det har vært en av fordelene med analsex, foruten at det er utrolig herlig da. SYns det er så irriterende når vi har vanlig samleie og mannen kommer inni meg, for da renner det ut!!

har faktisk hatt det problemet når han har kommet i meg analt.. ganske klisjete ut i natten. alle for enselv der kansje;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...