Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

eilert1365380499

Jeg sitter her og oppdaget igår at jeg var gravid! Hadde aldri trodd det skulle klaffe forrige syklus, da vi nesten ikke hadde sex. Jeg var i selskap da jeg var 3 uker og 3 dager på vei. Der drakk jeg to cocktail og et vinglass i løpet av hele kvelden. Jeg følte meg ikke påvirket av det i hele tatt, men har tenkt en del på det idag og igår... Får bare håpe på det beste, og at et engangstilfelle ikke er nok til å skade barnet mitt!

Gjest risiko-u-villig

Hmmm... leste det i nettavisen og tenkte jeg skulle gå inn her for å se om det var noen reaksjoner. (Og jamen var det!:-)) Men jeg synes altså det er drøyt å skulle være totalavholden fra man slutter med prevensjon. Kan ikke begripe at det skal skade å drikke vin under menstruasjon!?? Og i dagene frem til forventet eggløsning? Slikt foutsetter jo at man er cirka regelmessig så klart ... Jeg vet altså ikke om jeg ville vært TOTALavholden i månedsvis om jeg ikke var regelmessig heller. Vi er vant til å ha vin og kokkelering litt som hobby, og med regelmessig mens holder jeg på denne i flere betydninger GODE vanen i perioden fra mens til cirka eggløsning (i hvertfall ...). Dreier stemningen nå virkelig mot at dette er risikofylt?

Jeg fikk beskjed av legen om å holde meg helt unna alkohol. I og med at vi har prøvd en lang stund allerede mente hun at jeg var såpass oppmerksom på at jeg kunne være det når som helst. Og når jeg leser sånt er det ikke noe problem! Men jeg har drukket litt før i prøvinga.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...