Gå til innhold

hvor har du kondomer liggende i bakhånd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

17

• Velouria

11

• Mary Poppins

6

• Lurveline

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Når man er singel er det best å være føre var. Hadde selvsagt håpet at lageret mitt skulle bli tomt fort, men...

Hvor lenge har du vært singel?

Det har jeg ikke fått med meg...og jeg som trodde jeg var så oppdatert på dolerne ;)

Hvor lenge har du vært singel?

Det har jeg ikke fått med meg...og jeg som trodde jeg var så oppdatert på dolerne ;)

Jeg har vært singel siden våren 2002, vi er jo bare separert enda da. Har ikke fått svima oss til å skrive under skilsmissepapirene enda :) Som vennina (hvordan staves egentlig det? hmmm...) Dere kommer til å være evig seeparert, dere er like treige begge to :)

Gjest Beautiful Day

De er allerede pakket ;) og rett i sted ringte en kompis og spurte om jeg ikke ville overnatte hos ham! Vi har hatt mye moro tidligere så jeg gleder meg! *MOHAHA*

Da _står_ jo alt til rette for en vellykket tur til Tigerstaden, da :) Alt ordner seg som kjekke jenter, osv...

God tur!

Annonse

kondomer er ikke noe for meg så jeg eier ingen.. eller jo når jeg tenker meg om har jeg kanskje en som garantert har gått ut på dato liggende i en gammel veske som jeg aldri bruker..

*går i sjekker*

jupp fant en gammel profil. hmm går ikke kondomer ut på dato mon tro? står nemlig ingenting.. merkelig..

kondomer er ikke noe for meg så jeg eier ingen.. eller jo når jeg tenker meg om har jeg kanskje en som garantert har gått ut på dato liggende i en gammel veske som jeg aldri bruker..

*går i sjekker*

jupp fant en gammel profil. hmm går ikke kondomer ut på dato mon tro? står nemlig ingenting.. merkelig..

Og vi er enige igjen, ja.

Biiig surprise ;) hehe

Om du ser ett innlegg hvor det står JUHUU! I did it! på søndag eller mandag så er det bare meg ;)

Lover å holde utkikk etter ivrig innlegg fra Velouria, hehe.

Håper det blir noe på deg i helgen, da. ;)

(Ps: du burde kanskje henge deg når amber, Mary Poppins, cecily, tottlå og carina diskuterer yndlingstemaet vårt på chatten ;) )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...