flisa Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Jeg syns det er pent under dressjakke - på menn svart mot svart. 0 Siter
flisa Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Pologenser? Njæææ.... Det funker hvis den ikke har høy hals. Men da heter det kanskje ikke pologenser? Høy hals er ikke min stil. Det var det før, dog. Turtle-neck er fint! 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Bommulls genser med høy hals....... brukes under andre klær..... Typisk påske-outfit ja det er sportsgenser. men i andre kvaliteter er det fint om vinteren til daglig bruk faktisk 0 Siter
tonie Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Helt enig med deg. Et forferdelig plagg som ikke bør brukes annet en på hytta og i skiløypa. Jeg har en selv, men den brukes kun under en høyhalsa ullgenser som klør noe infernalsk hvis jeg får den mot huden. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Helt enig med deg. Et forferdelig plagg som ikke bør brukes annet en på hytta og i skiløypa. Jeg har en selv, men den brukes kun under en høyhalsa ullgenser som klør noe infernalsk hvis jeg får den mot huden. "Et forferdelig plagg som ikke bør brukes annet en på hytta og i skiløypa." ---- Høres ut som du er allergisk mot å være på hytta?? :-o 0 Siter
tonie Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 "Et forferdelig plagg som ikke bør brukes annet en på hytta og i skiløypa." ---- Høres ut som du er allergisk mot å være på hytta?? :-o Hehe, det kom ut litt feil. Eller kanskje ikke...? Jeg er absolutt ikke av dem som trives på hytta og i skisporet, skjønner du:-) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Hvis det er slike av jersey, er de grusomme. 0 Siter
cecily Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Pologensere er greie å ha under flisgenser og skijakke når jeg står på ski. Men ellers går jeg aldri med det. Går du virkelig med flisgensere? Mer som sagspon da, eller er den litt grovere i veven? *erte* 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Minstejenta bruker det hver dag i barnehagen. Det samme gjorde eldstejenta. Fungerer fint under en collegegenser eller ullgenser. 0 Siter
Babette Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Går du virkelig med flisgensere? Mer som sagspon da, eller er den litt grovere i veven? *erte* Hesp, hesp. (Dette er latter).Jeg tenkte på akkurat det samme. I går var det noen som hasjelerte. Luktet litt cannabis av det uttrykket. 0 Siter
serendipity Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Pologensere er kult! Men den må ikke være i 100 % bomull. Den bør være "strikket" og ettersittende. Stilig til jeans, men støvletter og et skjerf i halen med brosje på. Men om du har hvit polo i bomull og grønne stretch bukser er tdet ikke flatterende. Dessuten er det ikke pent på de som har svært store pupper eller veldig overvektig. 0 Siter
cecily Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Hesp, hesp. (Dette er latter).Jeg tenkte på akkurat det samme. I går var det noen som hasjelerte. Luktet litt cannabis av det uttrykket. "Hesp, hesp. (Dette er latter)." Virkelig? Er du syk?? Det er lov å hasjelere litt med flisgensere og poppins. c",) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Går du virkelig med flisgensere? Mer som sagspon da, eller er den litt grovere i veven? *erte* jeg skjønte ikke den jeg? *klør seg i hodet* 0 Siter
cecily Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 jeg skjønte ikke den jeg? *klør seg i hodet* Ser du forskjellen? Flisgenser. Fleecegenser. Se nøye etter du. 0 Siter
Gjest gammel dame? Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Pologensere er kult! Men den må ikke være i 100 % bomull. Den bør være "strikket" og ettersittende. Stilig til jeans, men støvletter og et skjerf i halen med brosje på. Men om du har hvit polo i bomull og grønne stretch bukser er tdet ikke flatterende. Dessuten er det ikke pent på de som har svært store pupper eller veldig overvektig. Brosje? Hvor gammel er du egentlig?? 0 Siter
serendipity Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Brosje? Hvor gammel er du egentlig?? Og hvor oppdatert er du ?? Brosjer på bl. a. college gensere er hot (litt på vei ut nå) 0 Siter
Babette Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 "Hesp, hesp. (Dette er latter)." Virkelig? Er du syk?? Det er lov å hasjelere litt med flisgensere og poppins. c",) Lurer på hvordan man vasker flisgensere. Kanskje med tresprit i skyllevannet? Jeg er et hespetre, og de hesper når de ler. Men nå ble jeg veldig i tvil om det heter flere hespetrær. Det høres rart ut. 0 Siter
Gjest gammel dame? Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Helt enig med deg. Et forferdelig plagg som ikke bør brukes annet en på hytta og i skiløypa. Jeg har en selv, men den brukes kun under en høyhalsa ullgenser som klør noe infernalsk hvis jeg får den mot huden. Høyhalsa genser? Det er jo DET som er polog enser da...eller? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Brosje? Hvor gammel er du egentlig?? Butikkene er fulle av brosjer .-) 0 Siter
Gjest gammel dame? Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Butikkene er fulle av brosjer .-) Ja, og verden er full av gamle damer, hvilken relevans har det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.