Gå til innhold

hva er det med pologensere egentlig??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

8

• Velouria

7

• serendipity

7

• Prozak

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Bommulls genser med høy hals....... brukes under andre klær..... Typisk påske-outfit

ja det er sportsgenser. men i andre kvaliteter er det fint om vinteren til daglig bruk faktisk

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Helt enig med deg. Et forferdelig plagg som ikke bør brukes annet en på hytta og i skiløypa. Jeg har en selv, men den brukes kun under en høyhalsa ullgenser som klør noe infernalsk hvis jeg får den mot huden.

"Et forferdelig plagg som ikke bør brukes annet en på hytta og i skiløypa."

----

Høres ut som du er allergisk mot å være på hytta?? :-o

"Et forferdelig plagg som ikke bør brukes annet en på hytta og i skiløypa."

----

Høres ut som du er allergisk mot å være på hytta?? :-o

Hehe, det kom ut litt feil. Eller kanskje ikke...? Jeg er absolutt ikke av dem som trives på hytta og i skisporet, skjønner du:-)

Annonse

Pologensere er kult! Men den må ikke være i 100 % bomull. Den bør være "strikket" og ettersittende. Stilig til jeans, men støvletter og et skjerf i halen med brosje på. Men om du har hvit polo i bomull og grønne stretch bukser er tdet ikke flatterende.

Dessuten er det ikke pent på de som har svært store pupper eller veldig overvektig.

Hesp, hesp. (Dette er latter).Jeg tenkte på akkurat det samme.

I går var det noen som hasjelerte. Luktet litt cannabis av det uttrykket.

"Hesp, hesp. (Dette er latter)."

Virkelig? Er du syk??

Det er lov å hasjelere litt med flisgensere og poppins.

c",)

Annonse

Gjest gammel dame?

Pologensere er kult! Men den må ikke være i 100 % bomull. Den bør være "strikket" og ettersittende. Stilig til jeans, men støvletter og et skjerf i halen med brosje på. Men om du har hvit polo i bomull og grønne stretch bukser er tdet ikke flatterende.

Dessuten er det ikke pent på de som har svært store pupper eller veldig overvektig.

Brosje? Hvor gammel er du egentlig??

"Hesp, hesp. (Dette er latter)."

Virkelig? Er du syk??

Det er lov å hasjelere litt med flisgensere og poppins.

c",)

Lurer på hvordan man vasker flisgensere. Kanskje med tresprit i skyllevannet?

Jeg er et hespetre, og de hesper når de ler. Men nå ble jeg veldig i tvil om det heter flere hespetrær. Det høres rart ut.

Gjest gammel dame?

Helt enig med deg. Et forferdelig plagg som ikke bør brukes annet en på hytta og i skiløypa. Jeg har en selv, men den brukes kun under en høyhalsa ullgenser som klør noe infernalsk hvis jeg får den mot huden.

Høyhalsa genser? Det er jo DET som er polog enser da...eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...