Gå til innhold

hva er det med pologensere egentlig??

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan man vasker flisgensere. Kanskje med tresprit i skyllevannet?

Jeg er et hespetre, og de hesper når de ler. Men nå ble jeg veldig i tvil om det heter flere hespetrær. Det høres rart ut.

Et hespetre, to hespetre hadde jeg skrevet, tror jeg.

Det må være slitsomt å vaske flisgensere i tresprit, tenk om all malingen gikk av. Og ikke minst dunsten.

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

8

• Velouria

7

• serendipity

7

• Prozak

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Alle høyhalsede genser untatt stoff kalles da pologenser? Jeg har da mange strikke gensere som har polo hals.

Nei, alle høyhalsede gensere er ikke pologensere. Men alle pologensere jeg har hatt har vært høyhalsede.

"............................."

Annonse

Er trønder og har lov til å være harry jeg, så jeg har hele tre stk:) En knall rosa, strikket og trang, en hvitstrikket og trang, og en stor god grønnstrikket en som kommer på når jeg fryser.

Vet ikke helt om jeg enig i at pologenser er harry. Det var standard-outfitten til pappagutter fra holmenkollå$en for noen år siden. For å kalle dem hat tror jeg man må misbruke harry-begrepet litt.

Vet ikke helt om jeg enig i at pologenser er harry. Det var standard-outfitten til pappagutter fra holmenkollå$en for noen år siden. For å kalle dem hat tror jeg man må misbruke harry-begrepet litt.

---hvordan jeg klarte å få "harry" til å bli "hat" er et mysterium. "Harry" skulle det ihvertfall væree.

"............................"

Gjest gammel dame?

Nei, alle høyhalsede gensere er ikke pologensere. Men alle pologensere jeg har hatt har vært høyhalsede.

Ok, hva er forksjellen da? Jeg har ingen tynne pologensere sånne som hoppere feks har, men masse høyhalsede genser i ull osv, men jeg kaller jo de polo..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...